Restauratie 928

• Maker
    Discussie

• Igor Duerloo
    Deelnemer

bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
      http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 557)
      • Wow , Igor waar waag jij je aan , goe bezig , ik zal ook wa meer Stella moeten gaan drinken denk ik hihi schol, oept nief joar hé

Gelukkig is zo’n instrumentenpaneel van een 924S een stuk eenvoudiger 😀

Vandaag weer wat vooruitgang geboekt. Zoals steeds ….
            HIER

Merci voor ‘t compliment Esteban. :up:
              Ik ben van plan alle massapunten ook te overlopen en eens deftig te reinigen. Bedoeling is om hem ineens volledig elektrisch in orde te zetten nu dat ik begonnen ben 😀 . In de loop van februari zou dan de boite gedemonteerd worden.

Weet wat je bedoeld, het gepruts enz…. je komt wat tegen !! :what:
                Zijn er nog veel elektrische problemen die over blijven?
                Ik moet enkel nog kijken of de airco nu werkt of niet, al de rest is opgelost bij mij.

Wel veel :respekt: voor je blog man :up:
                Staat al bij mijn favorieten voor extra info.

Vandaag eindelijk nog is de garage ingedoken. Den aap die mijne wagen in elkaar gevezen heeft ruzie
                  Het relaas op de gebruikelijke link .

Zo de CD is onderweg naar Texas voor mixen en masteren… kunnen terug wat aandacht schenken aan de shark 😀

T zal wachten worden met de resto. De deadline voor het afwerken van onze derde CD is naar voor geschoven en het meesterwerk 😈 moet nu klaar zijn tegen 20 oktober ipv. 03/2014 😯 Alle tijd en energie zullen dus daar naar toe gaan.

Als je een handgeschakelde wil… komt binnenkort wel te koop

Zal ook geen koopje zijn maar wel zuivere wagen met slechts 100.000 km op. Ongevalvrij en geen roest…

en het gegeerde ’86 model 😉

Niet te koop gezet, als iemand hem wil kan hij zich melden maar een koopje is het niet.
                          Ben op zoek geweest naar een handgeschakelde en heb er 3 gezien (2x S4 en 1x GT) echter die waren o zo veel slechter dan de mijne.
                          Als ik dan optel wat ik er allemaal aan moet doen om hem in orde te krijgen (buiten de zaken die je niet weet) dan wordt het er allemaal niet leuker op.

Als ik lekker wil schakelen pak ik gewoon mijn MR2 (dan rij ik daar ook nog eens in) en verder rij ik lekker door in mijn gele brulaap.
                          Ik geniet nog wekelijks van het geluid, de luxe en de power, en de exclusiviteit.
                          Kom hoogstzelden een andere 928 tegen, eigenlijk alleen bij meetings etc.

En wat we volgend jaar doen dat zien we dan wel weer, wetsvoorstel mbt motorrijtuigenbelasting moet nog door de 2e kamer (moet nog officieel goedgekeurd worden) dus eea kan nog wijzigen.

Geen koper gevonden of uiteindelijk toch niet te koop gezet?

Hoi Igor,

Jazeker ben ik nog onderweg met de 928! :driver:
                              En gelukkig zorgeloos dankzij de goede zorgen van Peter 😀

Hij heeft trouwens verschillende 928-blokken liggen dus er zal ook wel een “achteruit” te vinden zijn

:happy:

LOL.. idd een “R” teveel getypt…

Maar deze gaat niet passen op een 928… Moest het dat zijn weet ik iemand die nog eentje heeft liggen…

Wim

[quote=”stefx911″ post=138329]een achterruit kan idd soms wel handig zijn…[/quote]

U vraagt………..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 557)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.