Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 557)
    • Amaai, prachtige foto’s blij dat jullie ervan hebben kunnen genieten see you

Is absoluut de moeite. Gaan meestal 2 keer per jaar naar dezelfde locatie en toch is er nog altijd genoeg te zien.

Mooi reisverhaal Igor, en mooie foto’s. West Frankrijk is precies ook de moeite. :drink:

Ben er inderdaad geraakt en zelfs nog terug ook. 😀 Op mijn blog het relaas. Ik zal trouwens ook niet direct aan een volgende trip moeten denken.

En ben je al in Normandië geraakt, daar zou ik ook nog eens naar toe willen gaan, en als dat met de *porsche kan dan is het helemaal af, maar dat zal nog even op zich moeten wachten.

plezier van de investering genoeg 😀
                Ben hem aan t klaar zetten (remmen nog is ontluchten en de raam aan de kant van de passagier doet het weer niet ondanks nieuwe schakelaar, dus ik ga dat thermisch contact maar is kort leggen) voor een over en weer naar Normandië, dat moet schoon foto’s opleveren al ben ik ni zo ne fotograaf.

Aha, k ben blij voor U dat ge al eens met de *porsche van ‘t zonneke kunt genieten, ge hebt weeral hard gewerkt zie ik , ja zo verzeil je van het ene in het andere probleem hé, maar dan hebben we tenminste geniet van ons investering haha groetjes :respekt:

We kunnnen cruisen :happydance:

Ondertussen de gekende weg zeker 🙂

Heb gisteren de remmen terug ontlucht en na het ontluchten van de hoofdremcylinder had ik al zodanige verbetering dat mijn diy-ontluchter niet gebruikt is. Heb hem dan maar op andere wijze getest en ik moet er nog voor zorgen dat de aansluiting op de stop van het reservoir beter afdicht dat is nu nog niet het geval,verder lijkt het wel te werken.

Vandaag weer actie in de barak en zelfs een poging gedaan om een ontluchter te fabriceren. Het relaas via deze weg.

ni opgeven hé maat doorgaan…..

Gisteren een bestelling gedaan bij Rose Passion. In blijde verwachting dus… Dit weekend gaan we er weer tegen aan hé.
                          De raammotors er terug uit en opnieuw “gangig” maken en zien of we verder kunnen met de assen al zal het wachten zijn op Rose Passion voor de pakkingen, stofhoes en nieuw schakelaars voor de ramen. Straks ni vergeten mijne Stella koud te zetten.

Het was je dagje wel met de “assen”, je letterlijk spreken van een “Vette dag”. Maar het resultaat is wel mooi hé, ni opgeven hé maat doorgaan….. :respect2: :drink: :first:

Moet ge ook is proberen, stel dat wat tegen zit met de 924S, wat ik je overigens niet toewens, kan opluchten 😈

Aswerpen… 😆

Voor de rest: Looking good! :coolness:

Het verhaal van Murphy en een nieuwe sport die beiden toch verband houden met de shark is hier te vinden.
                                  BLOG

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.