Restauratie 928

• Maker
    Discussie

• Igor Duerloo
    Deelnemer

bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
      http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 557)
      • Sinds gisteren weer in actie geschoten en mijn blog een update gegeven. Als ik de andere projecten (Ruben B,Gette,Morris52) bekijk dan ben ik maar nen trage 😀

Aangezien ik niet zeker ben van de koppakking gaat het toch een werkske van lange(re) adem worden. Ik ga de hele zooi ineens nazien en in orde zetten, inclusief de kleppen, cilinders ed. Beter ff doorbijten dan is het ineens in orde.

Ik lees op je blog iets over kleppen stellen, de 928 heeft hydraulische klepstoters dus dit karweitje kun je skippen.
            Hoor je iets tikken dan?, waarschijnlijk een klepstoter die blijft “hangen”.
            Meestal komt deze weer los na montage nieuwe olie, als je pech hebt moet je hem vervangen.

Net je blog eens bezocht .Alles wordt heel duidelijk weergegeven met foto’s . :applaus:
              En die bak geestrijk vocht dient ter ondersteuning . 😉

Vandaag de blog over de restauratie een update gegeven. Volgende zal ergens rond de kerst zijn.
                Cheers

Bovenstaande zou standaard in alle talen én dialecten in het technisch woordenboek moeten staan. Kunt nooit genoeg vloeken/scheldtirades hebben bij een restauratie. 😈

😆 in brabant een mot op oe bakkes, en in limburg weet ik het niet :sleep:
                    En dan maar terug on topic zeker?

[quote=”porschky” post=111526]nu wel… 😉 In Gent is het ‘ne koek op ui muile’… :lol:[/quote]

Voor de mannen van Antwaarpe: nen trek oep aawe smoel

nu wel… 😉 In Gent is het ‘ne koek op ui muile’… 😆

[quote=”Igordiver” post=111342]hehe. Ik heb twee spoorverbreders van de wagen gehaald en moet bekennen dat ik er toch wel is aan heb gedacht om een muilpeer met die dingen te gaan uitdelen. :relaxman:[/quote]
                          Een muilpeer, kennen ze dat in Nederlands Limburg?
                          😎

In jou plaats kwam ik er niet met Stella hoor ! Veel succes :applaus:

een begrijpelijke keuze… aangezien er op een 928 geen bumpers staan die je anders voor dat doeleinde zou kunnen gebruiken… 😀

hehe. Ik heb twee spoorverbreders van de wagen gehaald en moet bekennen dat ik er toch wel is aan heb gedacht om een muilpeer met die dingen te gaan uitdelen. :relaxman:

Ben ooit ook eens gaan neuzen bij Wolfs. De wagens die er toen stonden spraken me (gelukkig…) niet aan.
                                  Als ik dit verhaal lees….
                                  ruzie

We mogen stellen dat het een behoorlijk avontuur is ja 🙂
                                    Ik bekijk het positief, zo leer ik de auto meer dan behoorlijk kennen en het sleutelen is a big part of the fun. Komt allemaal wel in orde en in wezen had ik hem niet gekocht als “project” maar het is er dus wel één. Was ik altijd al is van plan dus nu heb ik dat in één keer 🙂

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 557)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.