Restauratie 928

• Maker
    Discussie

• Igor Duerloo
    Deelnemer

bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
      http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 557)
      • Boiterevisie, ik was mijn vijfde vitesse kwijt 🙂
        Welcome back Jan. Zo te zien was het de moeite, hoeveel van die stuurweggetjes zoals te zien in de laatste foto ben je tegen gekomen?Ipv. Mille Miglia , mille dju zou ik zo zeggen , daar wil ik ook wel is bollen 😀

Weer een stapje dichter naar de ultieme fotoshoot toe Igor….Ik help het je hopen dat ie op tijd afgeraakt…fingers cross’t….
          Ondertussen zijn wij terug van een fantastische Mille Miglia ervaring….heen in drie dagen…ter plaatse drie dagen en terug in drie dagen.
          Enkele sfeerbeelden
          IMG_20150513_170244.jpg

IMG_20150513_081559.jpg

IMG_20150513_181527.jpg

IMG_20150513_210110.jpg

IMG_20150518_114955.jpg

Wat gaat men in de loods aan “Sharkie” doen, motorrevisie ? die mannen pakken blijkbaar veel problemen aan, onlangs nog iemand gehoord die zijn motor “944” daar heeft ingeruild voor een gereviseerde , als het daar open deur is wil ik daar wel eens een kijkje gaan nemen !

Deze klus was er inderdaad eentje van geduld en tijd 🙂 Morgen vertrekt de shark richting ” De Loods” Het aftellen kan beginnen en ben zeer benieuwd naar het rijgedrag met de short-shifter en de nieuwe Bilsteins en uiteraard de gereviseerde bak.
                We gaan waarschijnlijk deze zomer wel de lak en interieur wat opfrissen maar aan de repaint gaan we ons toch niet wagen, met een deadline op 12 september lijkt me het risico net iets te groot om niet op tijd klaar te zijn. Dat wordt een jobke voor de komende winter.

Wim

Ziet er goed uit, en je ziet dat sleutel aan oudjes best wel wat tijd en geduld vergt. 😉

Dat ziet er weer “gelikt” uit !

(Waar blijven die icoontjes om de tekst op te vrolijken ?)

Er is een deftige update 🙂
                        Toch even een tipje van de sluier lichten…;-)

Nog altijd aant gaan Chineeske 😀
                          het begint zowaar op iets te trekken zelfs

Hey nog altijd even enthousiast bezig nu ik zit in hetzelfde schuitje (nog steeds) , alleen mijne P staat bijna helemaal in z’n blootje, en heb ook al kilo’s vuil, roest en andere vetzakkerij eraf gehaald, k denk dat hij nu een paar kilo’s minder weegd, maar we houden vol hé groetjes

Super!. Sms ff als je vertrekt dan geef ik je’t adres.

Hoogboom….that’s my hometown man….
                                  Mogelijk kom ik in’t weekend eens kijken met de 968…moet toch nog wat testritjes maken ivm de nakende TACB trip naar de Mille Miglia

Altijd welkom Jan. Zit wel op een andere locatie met de werken nu maar Hoogboom is even ver hé 🙂
                                    Morgen, zondag en maandag ben ik aan de slag.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 557)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.