Restauratie 928

  • Maker
    Discussie

  • Igor Duerloo
    Deelnemer

      bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
      http://www.bloggen.be/sharknose

    15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 557)
        • Kan het geloven dat het je ellebogen begint uithangen….

          Plezant jobke, vooral die spiralen schuren, primer en zwart spuiten 🙂 Heb het ook gedaan vanvoor…..

            Minder tijd gehad dan voorzien maar toch wat verder gedaan.Minder tijd gehad dan voorzien maar toch wat verder gedaan.

              Gaat er inderdaad vet uitzien.

              vandaag minder progressie gemaakt.

                Deepee, inderdaad, hoe ik dat geflikt had weet ik niet. Veren moesten nogal ver ingeschroefd worden en was ook als een zot aan’t draaien :-
                Dus daar de oorzaak !!

                Goede kleur keuze, in combinatie met de satijn zwarte trim rond de 928 is dit idd lekker retro….

                  minerva blue is idd zeer mooi. uw vriendin heeft smaak.

                    Inderdaad met 3 en deze kan je “zekeren” tegen het verschuiven dus werkt goed.
                    Op dit moment heeft de kleur wat weg van arrow blue en dat vind ik wel ferm maar dat is geen originele 928 kleur uit 1977. Mijn vriendin verkiest op een retro wagen een retro kleurke en is zot van een originele Minerva Blue kleur.
                    Minervan Blue zal het worden dus. Vind het zelf uiteraard ook wel ferm.

                    PS: Deepee, bedankt voor het aanbod voor het gebruik van de veerspanners maar deze waren niet veel duurder dan een paar keer Kapellen-Kempen en terug 🙂

                      [quote=”Esteban” post=202199]… kijk uit met die veerklemmen hé, had deze ook en waren bij het aandraaien naar elkaar toegeschoven, gevolg dat de veer banaan stond opgespannen !!
                      Ben dan een nieuwe veerspanner gaan halen met schotels, werkt veel sneller en veiliger…. [/quote]

                      om dat te voorkomen wordt met drie veerspanners gewerkt. dan moet het al gek gaan om de boel scheef te trekken.

                        Moet niet zeggen dat het goed gaat komen zeker hé…. 😉

                        Kijk uit met die veerklemmen hé, had deze ook en waren bij het aandraaien naar elkaar toegeschoven, gevolg dat de veer banaan stond opgespannen !!
                        Ben dan een nieuwe veerspanner gaan halen met schotels, werkt veel sneller en veiliger…..

                        Komt ze terug in dezelfde kleur of iets anders??

                          Wacht maar af. Over 14 dagen zou de achtertrein netjes gemaakt moeten zijn en terug onder de wagen staan. Kan de shark naar de Loods voor boite, TT en koppeling. In mei ga ik starten met het volgen van een cursus carrosserie. 5 sessies. Gedurende de zomer interieur demonteren en opfrissen en koetswerk strak zetten incl.repaint (dat doet de nonkel btw.)
                          Maar vandaag eerste een bakske Stella halen, want die is op 🙂

                            Haha…allee jong das nie normaal me welk ijver gij doorgaat !

                              XXX

                                Nice, knap werk.

                                    Die 30mm is inderdaad het grootste probleem. Zoals Bon Scott ooit zei:
                                    “Give u an inch, take u a mile” 🙂

                                  15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 557)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.