Restauratie 928S 4.7L 1983

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Restauratie 928S 4.7L 1983

• Maker
    Discussie
  • Zondag een 928S van 83 aangekocht, wel wat werk aan (hoofdzakelijk spuiten en herbekleden of restaureren van zetels).
    Moet mogelijk zijn om hem binnen de 3 maand rijdend te krijgen (itt de 944)

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 294)
    • @Wim > jouw raad hou ik steeds in gedachte. Inderdaad, rekening houden met wat je straalt en waarmee je het straalt !

Wim

Een beetje teveel ervaringsdeskundige in stralen. 😐

Gaat daar nog problemen met krijgen als hij niet oppast. 💡

Na de ‘marriage run’ (hoewel run, hooguit 500 meter :think: ) en bijhorende netwerking met de lokale Porschisten met Fab mee gaan kijken naar z’n projectjes. Humm, noem het maar projecten, die 3 maand uit de aanvang van deze topic lijken me wat optimistisch …. Gaat nog wat sorteerwerk hebben stijl ‘Is dit nu van de 944 of van de 928 ?’.
          Inmiddels is Fab duidelijk ervaringsdeskundige in stralen en lakken :first:

Zal zeker een klassieker worden, niks van elektronica te bespeuren :popcorn: :happy:
            Veel beterschap :up:

Wim

Wat het ook moge zijn, veel beterschap en hopelijk vlug weer ter been. :up: :up:

kan je ook brede bandjes opleggen hé Peter.. :happy: beterschap jongen… :up:

@TheFab: ben bijna jaloers op hoe jouw 928 vordert! Mijne ligt stil tot na de winter door omstandogheden. Verplaats mij nu voor enkele maanden in een

IMG_2124.JPG

Heel veel respect voor uw aandacht gegeven aan die transaxel’s, beetje jaloers zelfs dat wij daar geen tijd voor hebben, zo grondig !

:applaus: 😈 :applaus:

@DST > kga mij moeten inhouden om niet in het 944 demontagewerk te verzeilen. Ophanging voor en achter wordt grondig gereinigd (met inbegrip van de wielkasten) en deels vervangen indien nodig. Roest wegwerken vind ik ook wel een prioriteit.

ik dacht dat de 928 ff snel tussen door was omdat de 944 teveel werk was

Mooi mooi
                          Als nieuw :applaus:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :first: :up: :up: :drink: :drink:

Fab, uw zandstraal cabine presteert precies goed! :respekt:
                              Grt floere.

:up: :respect2: :respekt:
                                :applaus: :applaus: :applaus:

30-09-201716-54-20.jpg

30-09-201716-54-01.jpg

30-09-201716-53-08.jpg

30-09-201716-52-28.jpg

30-09-201716-52-13.jpg

30-09-201716-51-50.jpg

30-09-201716-51-33.jpg

30-09-201716-51-06.jpg

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 294)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.