Restauratie 928S 4.7L 1983

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Restauratie 928S 4.7L 1983

10 berichten aan het bekijken - 286 tot 295 (van in totaal 295)
    • Oak Green zou hem ook niet misstaan in combinatie met een Burgundy interieurtje!

Fantastisch kleurtje dat Oak Green al zeg ik het zelf :mrgreen: :happy:

(heb er wel geen goede foto’s van….merk ik net, zal iets voor de lente worden)

@ dst : heb je nu nog steeds geen deftige iphone om foto’s te maken ?
          Je kan kiezen bij Apple ts Pro en Pro Max https://www.apple.com/befr/iphone-12-pro/specs/
          gegarandeerd exclusieve photo’s 😀 ;jouw mooi wagenpark verdient niets minder dan en 12pro voor mooie foto’s

noot ; allemaal met de kont tegen de muur of omgekeerd is ook al geen slecht begin hé

[quote=”Yellow Submarine” post=283655]Paul, op een 928 is oranje véél mooier dan (Speed) geel, dat geef ik grif toe. En zeker periode-correct.
            D[/quote]

ik moet de “eerste” oranje 928 nog tegenkomen ,zowel in het echt als op de foto

Ben je zeker dat je “kleursmaken ” en kleurwaarnemingen nog intact zijn ? 😀 😀 😀 als

@Fab , je bedoelt waarschijnlijk deze combo : ” een echte “gentlemansdriver car ”

staat trouwens te koop in Moerbeke ,niet zover van je woonplaats

[quote=”Yellow Submarine” post=283655]Paul, op een 928 is oranje véél mooier dan (Speed) geel, dat geef ik grif toe. En zeker periode-correct…[/quote]

speedgelb staat een 928 veel beter dan een hedendaagse P

Prachtige 928

Doch speedgelb is ook top op hedendaagse P

:music:

Lime green, kan werken met het interieur

Kermit, helemaal passend bij de kikkerkoplampen

velgen totaal fout

Ging het niet oorspronkelijk over Fab zijn 928 ?:D wat doet dan die gele spyder hiertussen ?

10 berichten aan het bekijken - 286 tot 295 (van in totaal 295)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.