Restauratie 928S 4.7L 1983

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Restauratie 928S 4.7L 1983

• Maker
    Discussie
  • Zondag een 928S van 83 aangekocht, wel wat werk aan (hoofdzakelijk spuiten en herbekleden of restaureren van zetels).
    Moet mogelijk zijn om hem binnen de 3 maand rijdend te krijgen (itt de 944)

9 reacties aan het bekijken - 286 tot 294 (van in totaal 294)
    • Moet hier niet zo stillekes aan een 928-clubje opgericht worden? Respect om hieraan te beginnen en een 928 te redden van de schroothoop :first: :respekt:

Respect Fab!! Het valt me wel op dat het verdacht stil is geworden rond de 944…. :engeltje:

Deze wagen kan idd een handige harry gebruiken :coolness:

PS: Spoilerke achter niet vergeten hé (maar niet mee spuiten aub)

Kleur : lichtblauw metallic 30T
            Interieur : donkerbruin

voorbeeldje van kleur :

928S1982.jpg

Maandag meer fotokes, moet volledig opnieuw gespoten worden.

den dezen ist :
            http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-928s-119728286.htm

Hè Fabian, top man ! Daar gaat ge (heel) veel plezier aan beleven, zelf rij ik tegenwoordig haast ook continu met de 928 S i.p.v. met de youngsters. Benieuwd naar kleur – fotokes :first:

3 maand ? 3 jaar zeker nog eens wedden ? :happy: :happy: :happy:

Congrats :applaus: :applaus: :applaus:

[quote=”TheFab” post=251181]Zondag een 928S van 83 aangekocht, wel wat werk aan (hoofdzakelijk spuiten en herbekleden of restaureren van zetels).
                    Moet mogelijk zijn om hem binnen de 3 maand rijdend te krijgen (itt de 944)[/quote]

:respect2: :up:

congrats Fabian :first:

PS mijn engelse old men’ sportscar pronkt ook tussen het rijtje

9 reacties aan het bekijken - 286 tot 294 (van in totaal 294)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.