restauratie carrosserie materiaal

Home Forum Zeverhoekje restauratie carrosserie materiaal

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen collega rijders,

Een kameraad wil zijn Fiat 500 een (tijdelijke) opfrisbeurt geven. hij heeft wat roestblazen rond de ramen en de vleugels. Hij vraagt waar men het beste het materiaal kan halen om dit te doen (mastiek, schuurmiddel, produkten en de rest wat ervoor nodig is). Iemand een adres of keten in de buurt van Brussel of ergens een webwinkel om te bestellen?

thanx

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Wim

Als het mat zwart is, is het inderdaad makkelijk bij te werken. 😉

Maar weer wel zonde om hem daarna weer op te bergen. 💡

Hier zou hij dit wagentje paar maanden gebruiken als woon-werkverkeer totdat zijn mini volledig gerestaureerd uit de garage komt.

Daarna ziet hij nog wel om de fiat500 aan zijn zoon over te laten als hij 18j is (is nu 15j).

Nadeel is dat de fiat500 nu mat zwart is gespoten en slecht gespoten, maar hij wil ook geen zotte kosten doen of hem uit elkaar vijzen om enkele maanden te gebruiken en dan te stallen gedurende enkele jaren. Wagentje is sinds gisteren door de controle 🙂

Ik zou ook niks tijdelijk doen .
          Ik vind dit snel snel truukjes om de wagen in de verkoop te zetten en de koper zit met het opgelapte product en is de lul .

Wim

Waarom een tijdelijke opfrisbeurt. 💡

Is ten eerste zonde van het geld, en op de manier zo hij het dan wilt doen, denk ik dat dit maar voor een paar maanden is, en werkt voor het zich weer naar buiten toe uit.

Als je dan de betere carrosserie producten wilt hebben, dan even naar LOAUTO in Lochristi gaan.
            Is een professioneel bedrijf waar ze ook nog alles kunnen toelichten.

Maar hier boven beschrevene, is mijn mening hè. 😳

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.