Restauratie hoedenplan – bevestiging & bescherming motor warmte

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Restauratie hoedenplan – bevestiging & bescherming motor warmte

• Maker
    Discussie
  • Laatste restauratie topic: de hoedenplank & onderliggende bescherming tegen warmte motor.

Status:
    – hoedenplank bekleding (blauw leder) is niet goed bevestigd.
    – onder de plank: bescherming tegen warmte motor is aan het los komen.

Wie kan tips geven?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • ik ben geen Jaguar kenner en zie dus de verschillen niet :bounce:
      vind hem wel :first:

0

mnaaah, is een series 3; 12cyl automaat. en de mooiste OTS-en zijn manuele 6 cyl series 1 of 1,5.
        moet wel toegeven dat in deze tijden die prijs heeeeel scherp is en de auto er ook heel proper bij staat

0

die prachtige E-type kost daar zo weinig, en ziet er :lekker: uit, Deepee is dat niks voor jou?

0

sommigen hebben al lang geen hoedje meer, laat staan een plank 😀
            Sorry, gewoon grapje, niet echt constructief. Ik ben bij De Geet geweest voor cabriodak en er stonden daar enkele auto’s die bekleding nodig hadden.
            http://vd4544.web38.level27.be/

0

Wat voor tips wil je ?

Volgens mij zit de geluids-isolatie-mat nooit echt vast – en als je dat stoort, los halen en opnieuw met een bison-tix of dergelijk weer op z’n plaats lijmen ..

Voor wat de hoedenplank betreft – zoek je een adres om het te laten herstellen – of wil je er zelf aan beginnen ?

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.