restauratie mijn 911 van ’78

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratie mijn 911 van ’78

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Anoniem

zéér netjes. Ik vind dat mee gespoten achterstuk anders wel iets hebben. Is eens iets anders. Profi!!!!

0

mooi gedaan!

veel werk in gekropen, dat zie je zo 🙂

0

zeer mooie wagen, hij wordt aangeboden op kapaza denk ik:

http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/4556 … timer.html

groeten janneman

0

zeer proper amai!

0

Prachtig werk ❗

Is met heel veel zorg tot een mooi eindresultaat gebracht ❗

0

ja motor is vervangen door een 3.2
                roostertje, ja dat is kwestie van goesting he

0

Heel mooi werk, wat is er met het interieur gedaan ook geconverteerd ?

Blijkbaar als ik andere topics lees heeft U de motor ook vervangen 78 3.0 en U heeft een 3.2 of ben ik zo verkeerd 😕

Peter

0

Heel mooi werk, wat is er met het interieur gedaan ook geconverteerd ?

Blijkbaar als ik andere topics lees heeft U de motor ook vervangen 78 3.0 en U heeft een 3.2 of ben ik zo verkeerd 😕

Peter

0

heel chique gedaan!

maar waarom hebt ge dat roosterke van achterklep meegespoten? is veel mooier origineel vind ik persoonlijk

0

ja en dat zijn er dan nog maar enkele, heb er een stuk of 150 getrokken van de hele operatie

0

De link is ook beter zo daar het toch wel een hoopje foto’s zijn hé 😀

0
                          Anoniem

Nice!! 8)

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.