restauratie mijn 911 van ’78

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratie mijn 911 van ’78

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Anoniem

zéér netjes. Ik vind dat mee gespoten achterstuk anders wel iets hebben. Is eens iets anders. Profi!!!!

mooi gedaan!

veel werk in gekropen, dat zie je zo 🙂

zeer mooie wagen, hij wordt aangeboden op kapaza denk ik:

http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/4556 … timer.html

groeten janneman

zeer proper amai!

Prachtig werk ❗

Is met heel veel zorg tot een mooi eindresultaat gebracht ❗

ja motor is vervangen door een 3.2
                roostertje, ja dat is kwestie van goesting he

Heel mooi werk, wat is er met het interieur gedaan ook geconverteerd ?

Blijkbaar als ik andere topics lees heeft U de motor ook vervangen 78 3.0 en U heeft een 3.2 of ben ik zo verkeerd 😕

Peter

Heel mooi werk, wat is er met het interieur gedaan ook geconverteerd ?

Blijkbaar als ik andere topics lees heeft U de motor ook vervangen 78 3.0 en U heeft een 3.2 of ben ik zo verkeerd 😕

Peter

heel chique gedaan!

maar waarom hebt ge dat roosterke van achterklep meegespoten? is veel mooier origineel vind ik persoonlijk

ja en dat zijn er dan nog maar enkele, heb er een stuk of 150 getrokken van de hele operatie

De link is ook beter zo daar het toch wel een hoopje foto’s zijn hé 😀

Anoniem

Nice!! 8)

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.