Restauratie Porsche 3.0 Carrera

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie Porsche 3.0 Carrera

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Deze middag een Porsche 3.0 Carrera uit 1977 opgehaald voor mannen die een eigen project gekocht hebben voor de weekenden en vrije avonden.
      Auto is compleet en matching numbers voor degene die dit belangrijk vinden. 😉
      Was om 17.00 uur op de zaak, hebben hem gelost en zijn gaan eten.
      Daarna zijn de boys begonnen met demonteren, en hebben de foto’s naar onze privé mail gestuurd.
      Wist niet dat ze er al aan gingen beginnen.
      Hieronder al een paar foto’s van hoever ze met 3 man deze avond gekomen zijn. 😯

Dus zoals jullie zien hebben ze goed gas gegeven. 😆
      Ga jullie verder weer op de hoogte houden van wat we allemaal weer tegenkomen, maar zullen wel weer de bekende plekken zijn. 💡 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
    • Wim

Willen jullie dit doen we dit voor of tijdens het Real Live café. 💡

Dus b.v om 12.00 uur bij de zaak van Timo, en daarna naar de brasserie.
        Lijkt mij wel het best, dan staan de Porsche allemaal op de parking voor eventueel een foto, en anders zullen er altijd een paar ontbreken.

Anoniem

+++1
          wandelingetje 😉

dat bezoek sla ik ook niet af !

+1 zou wel interesant zijn 😯

idem dat is een goed idee als dat kan 😉

Anoniem

Prima idee ,daar ben ik ook voor te vinden .

zou inderdaad een tof idee zijn, waar ik best voor te vinden zou zijn…

Wim

Als er belangstelling voor is, kennen we wel even langs de zaak rijden, is daar maar 1km vandaan.
                      Daar staat dan alles, ook die van Jean, maar dat verneem ik die dag wel. 💡

Anoniem

En Wim gaan we al iets kunnen zien van jouw VW,Porsche,Bmw-project op 31/7 ?

cabrio wim schrijft:

Deze is niet van mij hoor, maar van Jean die bij ons werkt.

Mijn auto gaat het samenraapsel worden van VW, Porsche 944/356/914 en BMW stoelen. 😳 😉

Hoe ga je dat kind noemen? 😕 😀

En de Jean kan fier zijn op die knappe wagen!

Wim

Deze is niet van mij hoor, maar van Jean die bij ons werkt.

Mijn auto gaat het samenraapsel worden van VW, Porsche 944/356/914 en BMW stoelen. 😳 😉

Begint er wel erg mooi uit te zien Wim!

Wanneer plan je de eerste ritjes?

Wim

Even een kleine toelichting op de mails die ik kreeg.

Op een foto zie je aan de onderkant alleen maar zwarte lak en de rest vernis op afplakpapier.
                                De werkwijze daarvan is dat na het spuiten en drogen, het papier van de neus en inslagen gehaald is, en de draadboom die tevens ook in de warme cabine lag, deze dan eerst gelegd is, en de reden hoef ik daar niet van uit te leggen hoop ik. 😉
                                Daarna is de Porsche terug afgeplakt en de vernis erop gespoten.

Weer chapeau gasten!

Dat ziet r goed uit!

Wim

Het heeft even geduurd voor een up-date, maar hier het vervolg.

De Porsche is nu is zijn definitieve laklaag gespoten.
                                    Dus eerst geschuurd met 1500 waterproof, en daarna voor de 2de keer gespoten.

De heren zijn nu begonnen met het zenuwcentrum te plaatsen, en tevens een foto van de nieuwe Fuchs velgen en banden.

Voor ik reactie krijg over de laatste foto, achterscherm ligt vol met stof, dus vandaar het glans verschil. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.