Restauratie Porsche 3.0 Carrera

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie Porsche 3.0 Carrera

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Deze middag een Porsche 3.0 Carrera uit 1977 opgehaald voor mannen die een eigen project gekocht hebben voor de weekenden en vrije avonden.
      Auto is compleet en matching numbers voor degene die dit belangrijk vinden. 😉
      Was om 17.00 uur op de zaak, hebben hem gelost en zijn gaan eten.
      Daarna zijn de boys begonnen met demonteren, en hebben de foto’s naar onze privé mail gestuurd.
      Wist niet dat ze er al aan gingen beginnen.
      Hieronder al een paar foto’s van hoever ze met 3 man deze avond gekomen zijn. 😯

Dus zoals jullie zien hebben ze goed gas gegeven. 😆
      Ga jullie verder weer op de hoogte houden van wat we allemaal weer tegenkomen, maar zullen wel weer de bekende plekken zijn. 💡 😉

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
      • knap werk,zeer grondig.
        wat is die ronde buis in de dorpel?
        ik gok op verwarmingsbuizen 😳

Wim

Zonder woorden. 😉

Kunnen er nu de nieuwe binnen en buiten dorpels op.

Wim

Hier weer even een up-date van de werken aan de 3.0 Carrera.
            Buiten de normale plekken van Porsche gelukkig geen verrassingen.

Kunnen ze nu verder gaan met de laswerkzaamheden.

Wim

Hier nog een paar foto’s van de vorderingen.

Carrosserie is nu naar de zandstraler, en zal eind deze week klaar zijn.

Wim

Yep, helemaal origineel, dus zwart/zwart. 8)

Komt hij terug in de originele staat

Wow, een origineel zwarte? En matching numbers? Dat gaat een investering zijn die zich terugbetaald!

Mooi werk van Timo en Wim!!

Groetjes uit Nottingham,

Bert

Valt nog goed mee voor z’n leeftijd 8)

Wim

Hier nog even een paar foto’s van de vorderingen van afgelopen weekend.
                        En zoals jullie kunnen zien valt het soms ook weer mee. 😉
                        Enkel de dorpels en een klein plekje achterraam.

Op een paar kleine dingen is alles er nu uit.
                        Dus kunnen de heren in eigen uren weer beginnen.

[quote=”BC911″:3uf65ozc]Hallo Wim,

Deze middag nog even bij jullie langs geweest, en ze gaan er inderdaad goed vandoor, je staat weeral achter met je foto’s 😉 . En ja inderdaad weer de gekende plekjes …. DORPELS ❗ ❗ ❗ Voor de rest ziet hij er op het eerste zicht redelijk goed uit. Is deze voorbumper een optie die je toen kon krijgen ❓ Zeg maar dat ze al op zoek gaan naar deftige velgen, want dat vind ik maar niets op een Carrera van ’77 😐 , en gelukkig komt hij terug in z’n orginele kleur = zwart.

Ik heb m’n ogen in ieder geval de kost gegeven. Ik blijf dit zeker volgen.

Groeten, Bert[/quote]

blijkbaar nog niet veel vorderingen gemaakt bij Porsche gedurende de eeuwen, mijne ’63 (die ook bij WIm staat) had ook gaatjes in dorpel
                          en deze waren vrij klein, dus hoe recenter de wagen hoe slechter de kwaliteit van dorpels???

heb deze ook te koop zien staan bij Van Kessel, heb ook nog getwijfeld! 😀

Hallo Wim,

Deze middag nog even bij jullie langs geweest, en ze gaan er inderdaad goed vandoor, je staat weeral achter met je foto’s 😉 . En ja inderdaad weer de gekende plekjes …. DORPELS ❗ ❗ ❗ Voor de rest ziet hij er op het eerste zicht redelijk goed uit. Is deze voorbumper een optie die je toen kon krijgen ❓ Zeg maar dat ze al op zoek gaan naar deftige velgen, want dat vind ik maar niets op een Carrera van ’77 😐 , en gelukkig komt hij terug in z’n orginele kleur = zwart.

Ik heb m’n ogen in ieder geval de kost gegeven. Ik blijf dit zeker volgen.

Groeten, Bert

Die zijn er idd goed tegenaan gegaan . 😯
                                Wel leuke kleur en bijpassens interieur.
                                Weer een te volgen draadje 😀

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.