Restauratie SC

• Maker
    Discussie

• hans 1
    Deelnemer

Zal wat foto’s plaatsen in mijn album. We zijn begonnen aan een restauratie van een 911 SC van 82. Ogenschijnlijk niet echt nodig. Wat kleine roestplekjes… Tot je begint af te breken.
      ALLES GEVEN!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
      • Dat noem ik strak in de lak 😯

SCHITTEREND!!! 😛 😛 😛
          Ik heb Koen nog gebeld deze week. Hij heeft me met zekerheid beloofd dat alles tijdig in orde zou komen…
          We zijn benieuwd!! In ieder geval ziet het er al super goed uit. 8) 8) 8) 8)

Anoniem

Ook hier 😯
            Zou zeggen niet meer mee rijden, maar in de living zetten straks!
            Alhoewel 😈

Wim

Auto staat gespoten, en blijft dit weekend in de cabine staan.
              Volgende week begin ik dan met het inspannen van de hemel bekleding en opbouw van het gene wat al mogelijk is.
              En Timo gaat de de rest van de losse stukken spuiten, zodat we in de loop van de week alles kunnen afhangen.
              Nu hopen dat de rest van leveranciers zijn afspraak nakomt, kunnen we Hans en An nog met de Porsche op vakantie laten gaan.

Wim

Zoals beloofd, de foto’s van de gespoten motor ruimte en de koffer.
                Verder alles in de controle lak, dus hopen eind van de week in de kleur.

Zo ligt ook alles al klaar van de kleine stukken voor te schuren.

DEAL 😀 😀 😀

Wim

Vandaag de losse stukken gespoten en de carrosserie geschuurd, dus volgende week waarschijnlijk in de kleur.

@Hans
                    , als de die van jullie nog niet klaar mocht zijn, mag je de onze komen halen met je verjaardag.

Fantastisch werk van die mannen 😛 😛 😛 😛
                      Misschien kan ik dan toch op mijn verjaardag een Porsche ritje maken…
                      Wie weet??
                      …En de Koen is hopelijk al aan het knippen en sticken aan de bekleding 😆 😆

Ik kom volgende week nog eens een kijkje nemen!

Wim

Zo, wat gedacht hebben is gelukt, auto staat in de spuit plamuur, en morgen de rest van de losse stukken.

Wim

Even weer een paar foto’s van de vorderingen aan de 3.0 van Hans.
                          Carrosserie staat nu zo goed als strak en gaat deze week de spuitcabine in voor de grondlak.

7

Zo is ook het support er weer ingelast, moet enkel nog afgewerkt worden met kit en kleur, en de tank kan er weer in.

Proberen ondanks het vele extra werk wat niet voorzien was door Hans en ons, toch de deadline te halen, zodat ze toch met de Porsche op vakantie kunnen.

trouwens wat een zooitje kunnen die carrosserie werkers ervan maken hè. 😉

JMS

Weer mooi werk, Timo en Wim ❗

Knap werk!! 😯

Wim

Hier de laatste foto’s van de laswerken en vertinnen.
                                A-stijl en dak zijn ook klaar, alsmede de achter schermen.
                                Dus nu op naar het strak zetten/spuit klaar maken van de carrosserie.

Wim

Even de vorderingen van vandaag: Links en rechts A stijl gereed gekregen en nieuwe stukken geplaatst.
                                  Gaan verder een verbetering aan brengen die Porsche weer verzuimd heeft, en dat houd in dat wij het pijpje van de afwatering gaan verlengen met rubber slang, zodat deze onderaan uit de dorpel komt en het water niet tussen schot en spatbord loopt.

Kleine gaatjes die je nog op het dashboard ziet leggen we dicht met tin.

Wim

Denk maar zo Hans, straks het je er een van de weinige die roest vrij is. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 64)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.