Restauratie SC

• Maker
    Discussie

• hans 1
    Deelnemer

Zal wat foto’s plaatsen in mijn album. We zijn begonnen aan een restauratie van een 911 SC van 82. Ogenschijnlijk niet echt nodig. Wat kleine roestplekjes… Tot je begint af te breken.
      ALLES GEVEN!!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
    • Wim

De werken zijn gestart, nieuwe dorpels zijn binnen en eerste stukken al blank gemaakt.

Weer een leuk project om te volgen 😀

Volgende week gaat de hemelbekleding en het dashboard eruit. Daarna begint Timo met de slijpschijf 😀

Wim

Porsche staat zo goed als gedemonteerd, motor eruit, olie leidingen verwijdert, schuifdak, deuren en morgen alleen het dashboard nog verwijderen.
              Kunnen dan weer beginnen aan een nieuw leven voor onze dame. 😉
              Zal morgen wat foto’s plaatsen.

Wim

Sorry Hans, even vergeten te melden dat we heelhuids thuis zijn, en ze al lekker gestald staat. 😀

Wim

[quote=”911-lover”:2e30t2mn]
                  Maar vind maar eens iemand die vanaf dan er aan wil beginnen .
                  Respect voor Wim .
                  Er zijn er zo maar weinigen .[/quote]

Niet de eer aan mij geven Koen. 😳

Ik help er wel wat bij, maar degene die echt het werk doet is onze zoon Timo, en die ziet alles zitten wat slecht is. 😉

Dat is altijd lastig .
                    Ik wilde destijds ook mijn wagen weghalen bij de garage waar ze stond en na meer dan een half jaar nog steeds de eerste schroef moest losgedaaid worden en 2 maanden later de wagen wel gedemonteerd sond maar dat was het dan .
                    Maar vind maar eens iemand die vanaf dan er aan wil beginnen .
                    Respect voor Wim .
                    Er zijn er zo maar weinigen .

In januari een nieuwe start voor mijn ‘projectje’. Wim (CCR) is vandaag de wagen komen ophalen. De carrossier, die al heel wat voorbereidend werk had gedaan, zag het omwille van te veel werk niet meer zitten.
                      Ik hou jullie op de hoogte en zal regelmatig foto’s plaatsen. Ik kijk er al naar uit!

Op dit moment liggen de werken even stil. Na de sneeuw en ijsdagen staan er een aantal auto’s te wachten op herstelling… Dit projectje even laten wachten…
                        Ik kijk uit naar herstart..

Wim

En hoever staat het met de restauratie. 🙄

Veel succes met de restauratie. En nadien met de opbouw.

Blijven fotos posten.

Amaai, dar stak veel verborgen onder een blibkende wagen .
                              Goede moed en succes met de restauratie

Wim,

Heb echt wel vertrouwen in deze kerel. Heeft ondertussen 30 jaar ervaring. Ik vergelijk het met naar een chirurg gaan. Overleveren aan het lot.
                                Ik heb echt al wel mooi werk gezien van deze man. En ondertussen kan ik blijven posten, en indien nodig ingrijpen..
                                Het bedrijf is maar 5OO m van mijn deur. We zijn ondertussen al bijna maten geworden…

Ja, wil hem zo origineel mogelijk houden. Ga ook de stickers in de motorruimte niet vernieuwen.

Wim

[quote=”hans 1″:3a2hp0jl]De rest wordt gerepareerd door stukken op te lassen. [/quote]

Ik mag toch hopen voor je Hans dat ze de stukken erin lassen, en niet eroverheen. 😉
                                    Bekijk goed wat goedkoper is een nieuw stuk kopen, of de uren van plaatjes maken en inlassen. 💡
                                    Verder succes met het project.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.