Restauratie SC

• Maker
    Discussie
  • Zal wat foto’s plaatsen in mijn album. We zijn begonnen aan een restauratie van een 911 SC van 82. Ogenschijnlijk niet echt nodig. Wat kleine roestplekjes… Tot je begint af te breken.
    ALLES GEVEN!!

4 reacties aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
    • Amai daar is werk aan.
      Resultaat zal wel de moeite zijn als hij af is. Ga je hem terug in dezelfde kleur lakken?

Enkele sfeerbeelden

Eerste indecatie dat het tijd werd om iets te ondernemen…

Verwijderen van rechtse spatbord; Olieleiding werd enkele maanden geleden vernieuwd.

Gewoon roest

Bekijken hoe groot de schade is. Op de andere plaatsen nog kei hard. Uitslijpen en stuk inlassen.Deuren gaan er ook nog uit. Ook daar beginnende roest.

Aan vervanging toe…Ander spatbord gekocht bij Porsche Parts in Rillaar

Dit ziet er niet zo goed uit. Er komen nieuwe slotplaten in (origineel Porsche omwille van rechtopstaande rand deurstijl) De rest wordt gerepareerd door stukken op te lassen. Carrossier ziet hier geen probleem. Ik dus ook niet!

Het volledige interieur ging er ook uit. Misschien het moment om offerte te laten maken voor nieuwe tapijtbekleding.

Ondertussen eerste bestelling gedaan en … geleverd!

Hou jullie op de hoogte!

GELUKT!
          Bedankt Wim.

Wim

Hans klik even op quote en kijk hoe ik een link gemaakt heb uit een persoonlijk foto album van mij.

Je klikt met rechter muis knop op de foto, daarna eigenschappen van de foto met links aanklikken, dan op locatie gaan staan en weer rechter knop indrukken selecteren, weer rechter knop indrukken dan met links kopiëren en daarna plaatsen in je draadje tussen

4 reacties aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.