restauratie van de 914

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 restauratie van de 914

• Maker
    Discussie
  • ik kon m’n 914 ruilen tegen een 928s,
    mooie auto, 300 pk, airco, technisch in orde, alleen aan het interieur moest nog een beetje gewerkt worden (+ nog een paar kleine prulletjes….)

financieel gezien zou dit de beste oplossing geweest zijn, minder kosten (op korte termijn….)

de eigenaar van de 928s was heel enthousiast,

maar het zat me niet echt lekker : de 914 wegdoen !!!!????

en m’n vrouw zei tegen mij: die 914, laat die eens helemaal restaureren!!!!
    want dat is je (5e) kindje, je gaat er spijt van krijgen als je hem wegdoet…. (ik heb hem al 18 jaar!!!!), maak hem in orde, en eventueel kan je nog een 928s bijkopen (als de 914 in orde is…)
    ik moet niet besparen op kosten (prachtige vrouw he…)
    maar ben toch benieuwd naar de prijs van herspuiten, herbekleden van de zetels, baby-fusch velgen, ……..

binnenkort zullen hier foto’s volgen van de restauratie…..

als iemand een paar goede adressen weet ????? (voor interieur moet ik bij kustom kreations zijn, echt prachtig werk dat ze daar leveren…, maar voor de rest ❓ ❓ ❓

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 79)
    • en terug in elkaar puzzelen….

By ironpatje, shot with J770 at 2009-03-31

het logo erop gespoten:

daarna logo’s afgeplakt en in’t blauw gespoten:
        (detailfoto’s van bijwerken onderkant heb ik nog niet, maar is al wel gebeurt…)

logo’s terug zichtbaar:

By ironpatje at 2009-03-28

Zondag nog een leuke P (van een lid hier) gezien in de Gulf kleuren 😯

de 914 moet niet weg van de vrouw, ze vind de kleur gewoon niet mooi……

“maar ja, als jij er mee wilt rondrijden…..”

Is dat bij die vrouwen dat de waarde zakt naargelang de kilo’s stijgen .
              Als je ziet wat ze voor modellen tegenwoordig presenteren 😕
              Als de 914 weg moet van de vrouw (of je zou haar moeten wegdoen wat ik niet denk) lat je maar iets weten 😉

[quote=”ironpatje”:1wdkruj6][size=75:1wdkruj6](en hoeveel staan de occazie-vrouwen de kg ❓ 💡 )[/size]:mrgreen:[/quote]

Niet verkopen Patje, verhuren 😈

hoeveel staat het oud ijzer de kg ❓ 🙄

[size=75:1be7al3k](en hoeveel staan de occazie-vrouwen de kg ❓ 💡 )[/size]:mrgreen:

Ik zal uw oud ijzer dan wel komen ophalen Patje, laat maar weten waar en wanneer ❗ 😆

Nog vorderingen ?

spijtig da die van ons het een lelijke kleur vind 😯

(wilt ge nu echt de lelijkste porsche ….. 😯 , verkoop da gedrocht maar zo rap as da ge kunt, als ge er nog iets van krijgt, en anders doet ge hem ma weg voor oud ijzer……..)

allee ja, ze was weer in heure goeie 🙄 😉

NICE !!!! 😯

Leuk voor een fotoshoot binnenkort.
                          Pat met zijne Gulf, en wij met de Martini.

Mocht er nog iemand zin krijgen ik heb nog een project 914 staan met een volledige 916 kit, zo meenemen of wij bouwen hem voor u 😉 )

super 😀

Wim

Gaat mooi worden Patje, dit is ook weer eens iets andes dan een gewoon kleurtje. 8)

😯
                                Machtig mooi !!
                                Prachtig spuitwerk !!

Dat begint er al flink op te trekken hé Patje

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.