restauratie van de 914

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 restauratie van de 914

• Maker
    Discussie

• ironpatje
    Deelnemer

ik kon m’n 914 ruilen tegen een 928s,
      mooie auto, 300 pk, airco, technisch in orde, alleen aan het interieur moest nog een beetje gewerkt worden (+ nog een paar kleine prulletjes….)

financieel gezien zou dit de beste oplossing geweest zijn, minder kosten (op korte termijn….)

de eigenaar van de 928s was heel enthousiast,

maar het zat me niet echt lekker : de 914 wegdoen !!!!????

en m’n vrouw zei tegen mij: die 914, laat die eens helemaal restaureren!!!!
      want dat is je (5e) kindje, je gaat er spijt van krijgen als je hem wegdoet…. (ik heb hem al 18 jaar!!!!), maak hem in orde, en eventueel kan je nog een 928s bijkopen (als de 914 in orde is…)
      ik moet niet besparen op kosten (prachtige vrouw he…)
      maar ben toch benieuwd naar de prijs van herspuiten, herbekleden van de zetels, baby-fusch velgen, ……..

binnenkort zullen hier foto’s volgen van de restauratie…..

als iemand een paar goede adressen weet ????? (voor interieur moet ik bij kustom kreations zijn, echt prachtig werk dat ze daar leveren…, maar voor de rest ❓ ❓ ❓

4 reacties aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
    • Wim

Die naam is van ons, die mannen zijn te laat om te CCR te laten registreren.
        Maar kijk een onderaan op de start pagina, weet je wat wij doen. 😉

CCR ❓ ❓ ❓

Creedence Clearwater Revival (CCR) ❓ ❓ ❓

Wim

[quote=”ironpatje”:tkxjh6cz]
            en m’n vrouw zei tegen mij: die 914, laat die eens helemaal restaureren!!!!

maar ben toch benieuwd naar de prijs van herspuiten, herbekleden van de zetels, baby-fusch velgen, ……..

binnenkort zullen hier foto’s volgen van de restauratie…..

voor interieur moet ik bij kustom kreations zijn, echt prachtig werk dat ze daar leveren…,

maar voor de rest ❓ ❓ ❓ [/quote] moet je bij CCR zijn. 😆 😆 😉

amaai, spuiten kost meer dan ik dacht, en juist nu krijg ik de kans om m’n 914 te verkopen en voor een beetje (veel 🙄 ) opleg kan ik een 914/6 kopen ❗ (in orde!!!!!)

k’begin toch serieus te twijfelen…..

4 reacties aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.