restauratieproject by Chineeske

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratieproject by Chineeske

• Maker
    Discussie

• Goddaert Danny
    Deelnemer

:respect2: yes yes yes deze middag werd eindelijk de 944 geleverd, nu kunnen we aan de slag, een eerste check up van de tekortkomingen ;

– Open dak werkt niet
      – electrische bediening van het raam werkt niet aan de passagiers zijde
      – hier en daar een klein roestspotje
      – lak ernstig beschadigd door verkeerdelijk afschuren !
      – interieur ontbreken enkele drukknoppen
      – panel met bedieningknoppen dashboard gescheurd
      – verwarming aanjager werkt niet
      – koppelingsschijf stuk

De meeste tekortkomingen waren ons bekend, de motor verkeert in goede staat , geen olielekken, het is een uitdaging maar dat was de bedoeling , we hebben een goede basis om met te vertrekken, vooruit met de geit eh de Porsche !!!!

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 215)
    • XXX

Ik ken’t gevoel, demonteren, vloeken, zoeken, afvragen waarom,…
        Maar als’t klaar is die voldoening dat je’t zelf gedaan hebt hé, dat zal het ‘m doen!
        :respekt:

goe bezig, het vloeken, prutsen, verder zoeken en doorgaan komt me heel bekend voor…
          :respekt: voor de volharding :first:

off topic, klopt het dat je uit mijn buurt bent? wil anders wel eens komen buurten :mrgreen: enja… ik sleutel graag :drink:

:respekt:

Respect :hail:

S2

Knap werk chineeske! Ben al benieuwd naar de volgende foto’s 🙂

Goe bezig Chineeske :applaus:
                  Een thermos koffie bij voorkeur “Spiked” met geestrijk vocht en ge gaat de zon minder missen ze 😀

En we gaan verder met demonteren, oeps weeral problemen, het spatbord is gedinitrold , waar zitten de vijzen ????? portier passagier demonteren ….. rarara hoe krijg ik in Gods naam diene spiegel d’r af, voor de rest is alles goed , vooral als het -1° is en je deze werken moet uitvoeren.
                    Waar is de lente , waar is de zon……….. scoan lieke hé

porschemrt002_crop.jpg

porschemrt009_crop.jpg

porschemrt054_crop.jpg

Nog een dagje kunnen werken aan de “P”, demonteren, afschuren, plamuren, en ik heb ondekt waarom ze sommige Porsches “Spider” noemen ……doch krijg ik de spatborden niet los, lijken wel vast gekleefd te zijn , heeft iemand hier ervaring mee laat het me dan weten aub, ik heb alle moeren en bouten los, en toch zit het spatbord nog muurvast ????

zaterdagporsche004_crop.jpg

zaterdagporsche007_crop.jpg

zaterdagporsche011_crop.jpg

zaterdagporsche016_crop.jpg

goe bezig 😀 Het is inderdaad koud om iets te doen en van remmen krijgt ge het ni echt warm 😀

Ondanks de barre koude waren de kriebels om aan de “P” te werken niet te weerhouden, frontspoiler gedemonteerd, slikvangers ook mee gedemonteerd, oeps die remmen zien er vreselijk uit, maar die zullen nog effe moeten wachten tot de temperatuur drageliker is.
                          De frontspoiler word stevig onder handen genomen.
                          030_crop.jpg

porsche944feb13005_crop.jpg

porsche944feb13012_crop.jpg

hier se.ook terug in akte? Nice, dacht al waar is dieje nu? 🙂

Vandaag effe langs geweest bij “CCR”, om Rocco effe een hart onder de riem te steken, en om de kunstwerken van Wim en Timo te bewonderen, Rocco was aan het puzzelen (ja inderdaad Porsche puzzels bestaan, k heb het met mn eigen ogen gezien) had ik meer tijd gehad dan had ik de handen uit de mouwen gestoken en hem een handje geholpen, maar helaas. Ja ze zijn daar goe bezig in Hulst
                              :respect2:

Héél even de tijd gehad om enkele kleine reparaties te doen aan de “P”, nieuwe gasveren in de motorkap gestoken , en ruitenwissers gedemonteerd om te herspuiten, staan nu in de grondverf, doet dat goed seg mijn handen kriebelden , en wegens de verhuis en de feestdagen geen tijd gehad.

december2012068_crop.jpg

december2012066_crop.jpg

december2012065_crop.jpg
                                  Foto’s werkzaamheden gasveren en ruitenwissers

Haha, dan gaat dat restaureren mischien een beetje beter met een vleug(je) alcohol in het lijf hihi

en waarschijnlijk minder den dag erop met die kater :puke: 😀

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 215)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.