restauratieproject by Chineeske

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratieproject by Chineeske

• Maker
    Discussie
  • :respect2: yes yes yes deze middag werd eindelijk de 944 geleverd, nu kunnen we aan de slag, een eerste check up van de tekortkomingen ;

– Open dak werkt niet
    – electrische bediening van het raam werkt niet aan de passagiers zijde
    – hier en daar een klein roestspotje
    – lak ernstig beschadigd door verkeerdelijk afschuren !
    – interieur ontbreken enkele drukknoppen
    – panel met bedieningknoppen dashboard gescheurd
    – verwarming aanjager werkt niet
    – koppelingsschijf stuk

De meeste tekortkomingen waren ons bekend, de motor verkeert in goede staat , geen olielekken, het is een uitdaging maar dat was de bedoeling , we hebben een goede basis om met te vertrekken, vooruit met de geit eh de Porsche !!!!

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 215)
    • [quote=”9ierre” post=115449][quote=”Chineeske” post=115414]Uw geduld en Uw moed zal wel beloond worden, en veel onder ons zullen wel met dit fenomeen worstelen, ik heb ook maar een beperkte technische kennis en zit ook wel met de handen in het haar, daarom zitten we hier op het forum en dank zij hen die meerdere kennis hebben geraken we stapje bij stapje verder….. houd de moed erin je bent goe bezig zenne[/quote] :respekt: :respekt: :respekt: hoop dat ik dezelfde respons krijg als ik eraan begin…. maar twijfel er niet aan… volg dit machtig forum al een tijdje en :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :first:[/quote]

Waarom niet alle inspanningen om een “P”, terug een nieuw leven in te blazen verdient respect, jouw intenties zijn alvast een goed begin GO ON

[quote=”Igordiver” post=115468]

Uw geduld en Uw moed zal wel beloond worden, en veel onder ons zullen wel met dit fenomeen worstelen, ik heb ook maar een beperkte technische kennis en zit ook wel met de handen in het haar, daarom zitten we hier op het forum en dank zij hen die meerdere kennis hebben geraken we stapje bij stapje verder….. houd de moed erin je bent goe bezig zenne

hoop dat ik dezelfde respons krijg als ik eraan begin…. maar twijfel er niet aan… volg dit machtig forum al een tijdje en

Misschien is een zwaar doorzakweekendje organiseren voor allen die aan het restaureren zijn, kwestie van de bijbehorende zorgen wat weg te zwelgen :drink:[/quote]

Haha, dan gaat dat restaureren mischien een beetje beter met een vleug(je) alcohol in het lijf hihi

Uw geduld en Uw moed zal wel beloond worden, en veel onder ons zullen wel met dit fenomeen worstelen, ik heb ook maar een beperkte technische kennis en zit ook wel met de handen in het haar, daarom zitten we hier op het forum en dank zij hen die meerdere kennis hebben geraken we stapje bij stapje verder….. houd de moed erin je bent goe bezig zenne

hoop dat ik dezelfde respons krijg als ik eraan begin…. maar twijfel er niet aan… volg dit machtig forum al een tijdje en

Misschien is een zwaar doorzakweekendje organiseren voor allen die aan het restaureren zijn, kwestie van de bijbehorende zorgen wat weg te zwelgen :drink:

[quote=”Chineeske” post=115414]Uw geduld en Uw moed zal wel beloond worden, en veel onder ons zullen wel met dit fenomeen worstelen, ik heb ook maar een beperkte technische kennis en zit ook wel met de handen in het haar, daarom zitten we hier op het forum en dank zij hen die meerdere kennis hebben geraken we stapje bij stapje verder….. houd de moed erin je bent goe bezig zenne[/quote] :respekt: :respekt: :respekt: hoop dat ik dezelfde respons krijg als ik eraan begin…. maar twijfel er niet aan… volg dit machtig forum al een tijdje en :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :first:

Chineeske bij mij vragen ze al een jaar wanneer ik weer ga rijden, dan denk ik in mijn eigen man toch je moest mij hier eens zien sukkelen aan dat ding, alles duurt dubbel zo lang en kost 2 keer zo veel als voorzien …

Nagels met koppen :applaus:

Chineeske bij mij vragen ze al een jaar wanneer ik weer ga rijden, dan denk ik in mijn eigen man toch je moest mij hier eens zien sukkelen aan dat ding, alles duurt dubbel zo lang en kost 2 keer zo veel als voorzien … 🙄 :mrgreen:

indeed thx

It keeps you off the streets… 😉

oef, het zwaarste van de verhuis zit erop , nog wat dozen uitpakken maar voor de rest staan alle meubels op zijn plaats, heb gemerkt bij het overbrengen van de Porsche dat er een olielek zit en die druipt op de uitlaat wat voor rook zorgd !!!! mmmm das geen goed nieuws dat word t weer sleutelen.
                        alvast een prettige Porsche Kerst gewenst beste vrienden !!

Hey Chineeske,

ga is langs de Shell op de hoek van den blokskesweg, vraag naar Marc. Die is zelf Porschefanaat en die heeft mij ook geholpen in t begin met de 928. Misschien dat die kan helpen en anders moet ge is binnenspringen in ‘t schuttershof (na 17 uur we)l in Hoevenen en naar mij (Igor) vragen. Daar naast de deur zit er ene met nen autotrailer. Ik weet die zijn nummer niet maar ken die wel.

Succes 🙂

Thx Porschky

veel succes bij de hele onderneming…! Komt wel goed!!

Hey beste vrienden ik ben er waarschijnlijk een weekje uit want ik ga verhuizen , de computer moet ontkoppeld worden, en vervolgens kasten, uit elkaar halen , boren ,vijzen, heffen, en dan alles terug opnieuw op de nieuwe locatie installeren…….pfff maar het ergste is dat ik mn Porschke een week of twee niet kan soigneren, maar ja trouwens kent er iemand , iemand met een trailer om mn Porsche naar de nieuwe bestemming te brengen in de buurt van Kapellen ? hij is nog niet ingeschreven en nog niet gekeurd , aja de nieuwe bestemming is Essen (B) ! tot binnenkort – see you 😥

:wtf: Dat is al veel te lang geleden hoor 🙄 :drink:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 215)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.