restauratieproject by Chineeske

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratieproject by Chineeske

• Maker
    Discussie

• Goddaert Danny
    Deelnemer

:respect2: yes yes yes deze middag werd eindelijk de 944 geleverd, nu kunnen we aan de slag, een eerste check up van de tekortkomingen ;

– Open dak werkt niet
      – electrische bediening van het raam werkt niet aan de passagiers zijde
      – hier en daar een klein roestspotje
      – lak ernstig beschadigd door verkeerdelijk afschuren !
      – interieur ontbreken enkele drukknoppen
      – panel met bedieningknoppen dashboard gescheurd
      – verwarming aanjager werkt niet
      – koppelingsschijf stuk

De meeste tekortkomingen waren ons bekend, de motor verkeert in goede staat , geen olielekken, het is een uitdaging maar dat was de bedoeling , we hebben een goede basis om met te vertrekken, vooruit met de geit eh de Porsche !!!!

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 215)
      • je kan het vragen aan snoer,much,funny enz
        zij waren er bij de laatste keer :drink:

cursus Stella heb ik ni meer nodig al weet je nooit wat heize Hilde aan nieuwe inzichten kan verschaffen 😀

Haha , met Stella en “Heize Hilde” ga ik ni ver komen hoor , ja ne kater hihi
            tot de volgende Dorpsgenoot
            :drink:

[quote=”straffen” post=113578]cursus stella of jupilier enz kan je volgen hier bij ons op’t dorp.
            “Heize Hilde ” zal je alles uit leggen. in gebaar en beeld :o[/quote]

Tja, ik ga alles nog eens opnieuw checken, en hopelijk vind ik het snel terug bedankt alvast voor de assistentie

[quote=”python” post=113535]Welk lampje juist brand er ?
              -Parkeerrem (handrem) werkt niet met sensoren maar is schakelaartje bij de handrem .
              -ABS sensoren ,als je die hebt kunnen die stuk gaan of gewoon vuil .
              -Remvloeistof , bijvullen of contact aan remvloeistof reservoir mankeert.
              -remblok indicatie lampje = remblokken versleten of kabeltjes raken massa .[/quote]

Bedankt voor de tip, ja ik zal de remolie nog eens checken, nochtans was die een maand geleden ok hoor

[quote=”PatrickB” post=113532]Neem >> HIER << alvast eens een kijkje. :mrgreen:

PS: check eens of je nog genoeg remolie hebt. :happy:[/quote]

cursus stella of jupilier enz kan je volgen hier bij ons op’t dorp.
                  “Heize Hilde ” zal je alles uit leggen. in gebaar en beeld 😮

Welk lampje juist brand er ?
                    -Parkeerrem (handrem) werkt niet met sensoren maar is schakelaartje bij de handrem .
                    -ABS sensoren ,als je die hebt kunnen die stuk gaan of gewoon vuil .
                    -Remvloeistof , bijvullen of contact aan remvloeistof reservoir mankeert.
                    -remblok indicatie lampje = remblokken versleten of kabeltjes raken massa .

PB

Neem >> HIER << alvast eens een kijkje. :mrgreen:

PS: check eens of je nog genoeg remolie hebt. :happy:

Weet er iemand waar ik de parkeer rem sensoren kan vinden in de 944, mijn indicatie lichtjes blijven branden !!! thx

Vreemd dat er altijd dingen stuk gaan van stil te staan hé. Met mijne shark just van ‘zelfde.

Yes , de koppeling is af we moesten wachten op enkele stukken voor de uitlaat, maar nu zijn er weer enkele andere problemen opgedoken, de handrem blijft hangen (te lang stilgestaan ?) en de achteruitrijlichten doen het niet, dat word een klusje voor morgen op te lossen hopelijk !

Ik moet toegeven dat je kon kiezen voor een middagsessie ook. Die liep van 14 tot 18 uur als ik me niet vergis maar dan dan hangt je hele dag er weer aan hé. Nu hoop je dat je in de namiddag nog wat doet maar daar komt ook niks van door het vroege opstaan :sleep:

Ja goeiemorgen seg, dan is het eens weekend en kun je nog zo vroeg uit de veren, ja je moet er iets voor over hebben zouden onze moeders zeggen haha

Het ergste is het beginuur: 08u30. Ik sta om 7 uur op op cursusdagen en das als beroepsmuzikant echt niet van mijn gewoonte… :sleep:

Das spijtig dat die cursus “oldtimer” op zaterdagmorgen is, maar wie weet brengt de toekomst raad !

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 215)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.