restauratieproject by Chineeske

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratieproject by Chineeske

• Maker
    Discussie
  • :respect2: yes yes yes deze middag werd eindelijk de 944 geleverd, nu kunnen we aan de slag, een eerste check up van de tekortkomingen ;

– Open dak werkt niet
    – electrische bediening van het raam werkt niet aan de passagiers zijde
    – hier en daar een klein roestspotje
    – lak ernstig beschadigd door verkeerdelijk afschuren !
    – interieur ontbreken enkele drukknoppen
    – panel met bedieningknoppen dashboard gescheurd
    – verwarming aanjager werkt niet
    – koppelingsschijf stuk

De meeste tekortkomingen waren ons bekend, de motor verkeert in goede staat , geen olielekken, het is een uitdaging maar dat was de bedoeling , we hebben een goede basis om met te vertrekken, vooruit met de geit eh de Porsche !!!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 215)
    • :applaus:

proficiat
        met de mooie rode boxster geniet er maar van !!
        :drink: :up:

XXX

Top, een rode Boxter erbij :up: :up: veel rijplezier :up: :up:

Das nog is terug nen binnenkomer se.

Proficiat met de Boxster en succes met de herstelling van de 944.

:up: :first:

En nu het goede nieuws…….ja we hebben er nog een “P” tje bij een Boxster 2.5 tiptronic van 1997 , 137000 km , het interieur ziet er nog behoorlijk goed uit, de “P” is wel opnieuw gespoten in de originele kleur, ik heb hem uitgelezen (obd) en geen foutmeldingen gekregen , de motor draait stabiel en hij rijd héél soepel, dus we zijn content eindelijk kunnen we mee op uitstap !!!! oja jullie willen fotokes zeker hihi had ik wel gedacht allé hier zijn ze

PorscheBoxsteraug2016006-2.JPG

PorscheBoxsteraug2016011.JPG

PorscheBoxsteraug2016019.JPG

Attachments:
                  • PorscheBoxsteraug2016012.JPG

Eindelijk vind ik de tijd om nog eens enkele foto’s te posten, het is een druk jaar geweest, maar we zijn terug en met nog meer nieuws
                    dan zie je in mijn volgend bericht , met het motorblok is een probleem ontstaan, een vervelend probleem , de dop waar de bouten van het kleppendeksel met vast gezet worden, is afgebroken bij de laatste bout die we er moesten uithalen , we hebben geprobeerd om met een magneet de dop eruit te vissen, proberen uit te boren, allemaal mislukt !!! mocht iemand een idee hebben graag uw advies !

DSC00202.JPG

DSC00213.JPG

DSC00206.JPG

Goed zo, laat maar komen.

Tja hier zijn we nog eens terug , k ben druk in de weer geweest, k heb de voortrein onderuit de “P” gehaald , k heb een werkplaatskraan besteld en een motorsteun, nog slechts enkele bouten losmaken en de motor kan uit de “P” gelift worden, om gereviseerd te worden, k ben ondertussen met een opleiding “mecanicien” gestart , in de hoop dat we zoveel als mogelijk zelf kunnen reviseren, ik maak alvast fotokes van de motorgebeurtenissen see you soon friends. :salut:

nee nee geen kuisbeurt alles gaat eruit en wordt gereviseerd , de carrosserie werd uitgeblutst , en ik ga de volledige wagen in zijn originele lak spuiten !

klopt is in December geweest, maar we zijn officieel in Januari verhuist

XXX

Dat noemt men een grondige kuisbeurt 😮

Goe bezig man, maar ben je zeker dat het een foto van dit jaar is ? Ligt nog sneeuw op de grond 😉

Das drastisch maar ‘t ziet er bon uit. Komt goed…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 215)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.