restauratieproject by Chineeske

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratieproject by Chineeske

• Maker
    Discussie

• Goddaert Danny
    Deelnemer

:respect2: yes yes yes deze middag werd eindelijk de 944 geleverd, nu kunnen we aan de slag, een eerste check up van de tekortkomingen ;

– Open dak werkt niet
      – electrische bediening van het raam werkt niet aan de passagiers zijde
      – hier en daar een klein roestspotje
      – lak ernstig beschadigd door verkeerdelijk afschuren !
      – interieur ontbreken enkele drukknoppen
      – panel met bedieningknoppen dashboard gescheurd
      – verwarming aanjager werkt niet
      – koppelingsschijf stuk

De meeste tekortkomingen waren ons bekend, de motor verkeert in goede staat , geen olielekken, het is een uitdaging maar dat was de bedoeling , we hebben een goede basis om met te vertrekken, vooruit met de geit eh de Porsche !!!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 215)
      • Hier enkele fotokes , de persoon die bij de P staat ben ik niet hoor, dat is een kennis die zo vriendelijk was om te P te verhuizen !

DSC00888800x600.jpg

DSC00889800x579.jpg

XXX

Dat is nu al 22 uur dat we op foto’s zitten te wachten… 🙂
          Welcome back!

welcome back. Benieuwd hoe de wagen er bij staat nu.

Hi P friends, ik ben effe enkele maanden off line geweest maar k ben terug , ik kan jullie niet missen hé , neen k ben gaan verhuizen en dat heeft heel wat beslommeringen teweeg gebracht, maar we hebben niet stilgezeten hoor, ik laat nog wel wat foto’s van de werkzaamheden kortelings droppen, nog effe geduld see you

hoi chineeske,uwe kozze hier,heb u eindelijk gevonden,en al veel knutselplezier gehad aan de 944,ben deze week nog bij de serge geweest,eens gaan piepen wat hij staan had,dus wie weet binnenkort terug een porsche…..de groeten,ik kom wel eens af,freddy

Fusee kogel verwijderd uit draagarm, mijn voorganger heeft blijkbaar zijn colère uitgewerkt op deze arme arm ! :bounce:

Nochtans gaat dit zonder enige moeite !
                  DSC00604_crop.jpg

Kastanjes willen poffen en geen noot van n kastanje kunnen onderscheiden…Tja…. 😀
                    Schoon werk tussen het verorberen der peulvruchten door nochtans. :up:

K ‘heb enkele noten gekraakt, ze waren nog eetbaar, maar aangezien ik geen noten lust zal ik ze wel in iemand anders zijn nek draaien :happydance: grapje hoor

Ik zou die noten toch maar is breken, je weet nooit wat daar in zit 😀

Vandaag was ik toch met verstomming geslagen, ik wou het deksel van de Luchtfilter opkuisen en wat bleek als hij was losgeschroefd – ja je geloofd het nooit er zat zeker ne kilo okkernoten in het deksel bovenop de luchtfilter, k had liever gehad dat de vorige eigenaar er briefkes van 50 Euro had ingestoken, want ik lust geen noten !
                          DSC00534.jpg

Proper :applaus:

Zo verdikke de tijd vliegt toch snel, dan denk k moet nog eens mijne kop laten zien op ‘t Forum, dan blijkt dat alweer bijna en maand geleden is dat ik mij nog heb laten zien, dat is ni netjes hé
                              Mààr we zijn wel bezig geweest en hoe ??? Een paar weken vet zakkerij afgestoken , de toeters (claxon hoorn) opgekuist
                              maar k ben wel tevreden met het resultaat – ziet uzelf maar , tot de volgende :up:
                              2014-07-1914.29.47.jpg

2014-07-1914.29.54.jpg

2014-07-1914.30.18.jpg

na uw cursussen gaat dat 3 keer zo snel gaan 😀

Hoi, werken werken werken, drukke periode achter de rug, cursus voor detailer gevolgd ondertussen , 2de jaar carrosserie (avondschool) afgewerkt , en nog veel opknapwerk geleverd aan de *porsche .

DSC00403_2014-05-29.jpg

DSC00390_2014-05-29.jpg

DSC00399_2014-05-29.jpg

Hoi, werken werken werken, drukke periode achter de rug, cursus voor detailer gevolgd ondertussen , 2de jaar carrosserie (avondschool) afgewerkt , en nog veel opknapwerk geleverd aan de *porsche .

DSC00403.jpg

DSC00390.jpg

DSC00399.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 215)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.