restauratieproject by Chineeske

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratieproject by Chineeske

• Maker
    Discussie

• Goddaert Danny
    Deelnemer

:respect2: yes yes yes deze middag werd eindelijk de 944 geleverd, nu kunnen we aan de slag, een eerste check up van de tekortkomingen ;

– Open dak werkt niet
      – electrische bediening van het raam werkt niet aan de passagiers zijde
      – hier en daar een klein roestspotje
      – lak ernstig beschadigd door verkeerdelijk afschuren !
      – interieur ontbreken enkele drukknoppen
      – panel met bedieningknoppen dashboard gescheurd
      – verwarming aanjager werkt niet
      – koppelingsschijf stuk

De meeste tekortkomingen waren ons bekend, de motor verkeert in goede staat , geen olielekken, het is een uitdaging maar dat was de bedoeling , we hebben een goede basis om met te vertrekken, vooruit met de geit eh de Porsche !!!!

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 215)
      • [quote=”Igordiver” post=153795]Den elentriek… ja das altijd fun 😯
        Ik ben er ook mee bezig dus kunnen we de miserie delen :D[/quote]

Misschien heb jij er meer verstand van, ik ken er geen sikkepit van , maar toch lijkt het mij een uitdaging, later dit jaar krijgen we in de carrosserieles nog elektriciteit dus dat zal hopelijk “verlichting ” brengen, is het bij jouw wagen ook z’on knoeiboel ?

Hiermede het bewijs dat chinezen wel graag spaghetti lusten ! :mrgreen:
          .. ik bewonder je manier van aanpak !
          Er is nie veel kunst aan je geld boven sleuren en iemand anders alles voor je laten doen .
          Wat je zelf kan doen geeft een veel grotere voldoening en is waar het uiteindelijk om draait .
          :respekt:

Den elentriek… ja das altijd fun 😯
            Ik ben er ook mee bezig dus kunnen we de miserie delen 😀

XXX

Dat schaalmodelletje ziet er beter uit dan uw elektrische bekabeling, zeker dat rood bij elkaar genepen mofje :wtf:

Och ja dat zou ik nog vergeten ik heb als cadeau een model auto gekregen van mijn 944 (allee ‘t modeleke is wel nen turbo), het model is héél gedetailleerd zie hier enkele fotookes

Attachments:
                • DSC00122_crop.jpg
                • DSC00132_crop.jpg

December was een uitstekende maand wat het weer betreft, bij zulke temperaturen is het doenbaar om verder te sleutelen aan de *porsche , ik heb mijn kofferdeksel gedemonteerd om op te smukken, en dat was nodig want bij het demonteren van de achter spoiler kwam er heel wat smeuri onderuit bah !
                  En dan die wir war van electrische draden onder de middenconsole, k zal dringend auto electronica moeten gaan leren wil ik hier uit geraken !
                  DSC00147_crop.jpg

DSC00060_crop.jpg

Nog geen tijd gehad om aan de boiterevisie te beginnen… Na nieuwjaar hopelijk ook terug mijne overall aan en ne verse bak Stella in de garage 😀

K weet nog niet, ik wil de P eerst volledig in orde maken, alhoewel het ongelooflijk kriebelt, we shall see ! En hoe is hete met de Shark ? alle problemen verholpen ?

ik ga trachten deze zelf te herstellen, maar eerst ga ik toch wat raad vragen voor ik er aan begin, en ja inderdaad ik kan er één krijgen voor een prikje, maar de zelfvoldoening is groter mocht ik het zelf kunnen fixen, alvast bedankt voor de tip !

Die midden console moet zeker wel occasie te vinden zijn vb. op marktplaats kom ik veel afbraak 924-944 tegen 😉

:up:
                            de baan op tegen het volgende seizoen?

We zijn er vandaag nog eens goed tegenaan kunnen vliegen , en …..fotookes gemaakt uiteraard,
                              k heb beide stoelen verwijderd om een grondige poetsbeurt te geven en te smeren en nazicht op mankementen/roestvorming of dergelijke ….
                              Tevens de middenconsole verwijderd , ik wist dat er een scheur inzat, oeps hoe gaan we die restauratie aanpakken , heeft U nuttige tips laat maar komen !
                              En tot slot asbakje verder uitgedeukt en opgepoetst, ziet er meteen een stuk beter uit !
                              Ha weeral een dagje plezier gehad
                              DSC00073_crop.jpg

DSC00077_crop.jpg

DSC00074_crop.jpg

[quote=”Chineeske” post=147485]Kijk seg, een klein Porsche hondje schattig beestje, die kunnen soms groots uit de hoek komen hé[/quote]
                                Ik heb zo men twijfels of je het wel een hond kan noemen maar aan grootheidswaanzin lijd die in ieder geval aan ! 😀

‘t Zijn niet mijn puppies hoor. 🙁
                                  ‘t Zijn denk ik Hollandse herders en ze zijn (op de foto) 1 dag oud, ondertussen zijn ze 3 dagen oud 😆
                                  Tegen dat ze het nest mogen verlaten hangen ze niet meer aan tepels (allez, denk ik toch ;)).
                                  Zowel moeder als vader zijn (waren) politiehonden.
                                  Dit is de vader:

Voor alle duidelijkheid, we spreken hier over die met 4 poten …

Je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 215)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.