restauratieproject by Chineeske

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratieproject by Chineeske

• Maker
    Discussie

• Goddaert Danny
    Deelnemer

:respect2: yes yes yes deze middag werd eindelijk de 944 geleverd, nu kunnen we aan de slag, een eerste check up van de tekortkomingen ;

– Open dak werkt niet
      – electrische bediening van het raam werkt niet aan de passagiers zijde
      – hier en daar een klein roestspotje
      – lak ernstig beschadigd door verkeerdelijk afschuren !
      – interieur ontbreken enkele drukknoppen
      – panel met bedieningknoppen dashboard gescheurd
      – verwarming aanjager werkt niet
      – koppelingsschijf stuk

De meeste tekortkomingen waren ons bekend, de motor verkeert in goede staat , geen olielekken, het is een uitdaging maar dat was de bedoeling , we hebben een goede basis om met te vertrekken, vooruit met de geit eh de Porsche !!!!

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 215)
      • Ja, Steri je zegd zo iets weet je dat er dieven zijn, die naar honden speuren om ze te gebruiken voor dog fightings , t wordt gekker met de dag !

Die dieven krijgen het niet over hun hart om te stelen als zo’n beestje u teder aankijkt 😆

Sorry Mush maar ik heb maar twee tepeltjes,en k denk ni dat er iets uit komt, één van de jongens heeft dat ook es geprobeerd om te zuigen als ik lag te slapen, k was rap wakker dat deed verschrikkelijk zéér (pijn), welk ras is dat ??????

[quote=”Mushroom” post=147415]Moest er nog iemand een alarmsysteem zoeken…

Kijk seg, een klein Porsche hondje schattig beestje, die kunnen soms groots uit de hoek komen hé

Mijn mini draagbaar alarm systeem :mrgreen:
                Makkelijk in te bouwen Vb. handschoenkastje !
                Produceert min. 120 decibel !
                Enig nadeel , staat geen ON/OFF knopje op en is alleen maar op uiterst gevoelig in te stellen 😕

DSCN3044.JPG

Wim

Hollandse herder 💡

Moest er nog iemand een alarmsysteem zoeken…

Wim

Onze is een Duitser (herder) en is 10 weken jong nu.

Duits blijft er toch inzitten hè, hahahahaha

haha, zoetzuur of met kerrie ?

Prachtig hondje, k zal hem es komen knuffelen sé
                        tot binnenkort

[quote=”cabrio wim” post=147382]Wij hebben ook een nieuw alarm systeem aangeschaft voor op de zaak.

En die vindt chinees lekker. :mrgreen:[/quote]

Jaja, mijn alarmsysteem is ondertussen 4 maanden oud , en al behoorlijk actief, soms te actief, hij gaat met boompjes aan de haal met pot en al, ik tracht zo snel mogelijk nog eens een foto te posten !! k zal in de toekomst ne grotere P moeten kopen of mn dak openzetten als ik hem mee zou nemen !!!

Wim

Wij hebben ook een nieuw alarm systeem aangeschaft voor op de zaak.

En die vindt chinees lekker. :mrgreen:

Ps de eerste foto is van mijn nieuw alarmsysteem , be ware if you wanna steel my *porsche

Is uw alarm systeem ondertussen al wat gegroeid ? 🙂
                              Want zoals hij daar ligt maakt ie er zich precies nie echt druk om 😉

XXX

We kunnen niet wachten :applaus:

Welcome back zou ik zo zeggen 😀

Hay beste vrienden,

Ik weet k ben effe off line geweest voor een tijdje, maar ik heb ni stilgezeten hoor, de 944 is volledig afgeschuurd en staat klaar voor de grondlaag, maar de remmen zaten vast en die ben ik nu aan ‘t restaureren, alsook de veerpoten worden vervangen, één van de volgende dagen plaats ik nog wat fotoo’tjes hoor see you guys

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 215)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.