restauratieproject by Chineeske

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s restauratieproject by Chineeske

• Maker
    Discussie

• Goddaert Danny
    Deelnemer

:respect2: yes yes yes deze middag werd eindelijk de 944 geleverd, nu kunnen we aan de slag, een eerste check up van de tekortkomingen ;

– Open dak werkt niet
      – electrische bediening van het raam werkt niet aan de passagiers zijde
      – hier en daar een klein roestspotje
      – lak ernstig beschadigd door verkeerdelijk afschuren !
      – interieur ontbreken enkele drukknoppen
      – panel met bedieningknoppen dashboard gescheurd
      – verwarming aanjager werkt niet
      – koppelingsschijf stuk

De meeste tekortkomingen waren ons bekend, de motor verkeert in goede staat , geen olielekken, het is een uitdaging maar dat was de bedoeling , we hebben een goede basis om met te vertrekken, vooruit met de geit eh de Porsche !!!!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 215)
      • Fluffy!!!!! 😀

Prachtige dag om eindelijk nog eens wat aan de *porsche te werken, afschuren portierstijl passagier (laatste af te schuren onderdeel) en opkuisen front , nog enkele kleine foutjes bijwerken en dan kunnen de eerste stukken naar de carrosserie voor de grondlaag, oef eerste stage afgewerkt !
          have a nice summer my friends :happy:

Ps de eerste foto is van mijn nieuw alarmsysteem , be ware if you wanna steel my *porsche

002_crop_2013-07-26.jpg

005_crop.jpg

007_crop.jpg

011_crop.jpg

Niet stil gezeten dus, ik dacht dat ge al vervroegd met vakantie was vertrokken 😀 Laat maar komen die foto’s!!

Hoi, volgelingen (haha net zoals in een sekte) ik heb niet stil gezeten hoor , de laatste lagen oude lak worden verwijderd, nog enkel de deurstijlen afschuren en alles is klaar voor de grondverf oef
              één van de dagen zal ik nog eens wat foto’s posten, want daar zijn jullie dol op hé (ja ik ook hoor)
              alvast een prettige zomer vakantie hé :driver:

Haha is goed ! :happydance:

Klanten bezoeken in landen , k ben vertegenwoordiger , volgende week ben ‘k er weer, als k ne Porsche zie rijden zal k een kreet laten haha

Yup dat is op een steenworp van mijn thuis :mrgreen:
                    Wat brengt u naar Landen ?

Thanks, volgende week Donderdag kom ik richting Landen dat is bij jou in de buurt niet ?

Looking good :respekt:

Thanks, ‘t is de bedoeling dat hij er vet gaat uitzien, spijtig heb ik nog enkele kleine oneffendheden ontdekt en die wil ik er nog uit 🙄

Ziet er strak uit. :up:

Allée nog effe de tijd gehad om een beetje te schuren, achter spatbord aan bestuurders zijde ag geschuurd, geplamuurd en afgeschuurd , en spuitplamuur gespoten. :lekker:
                              050_crop.jpg

056_crop.jpg

058_crop.jpg

Chrome, is misschien nog een gedacht 😀

@Igor , hier was hij nog maar met de grove korrel afgeschuurd , achteraf heb ik em met fijner schuurpapier behandeld, ik had bijna nen Chromé Porsche, ach ja we hopen dat hij een strak figuurtje krijgt hé :salut:

schoon werk… uw vingertoppen niet mee afgeschuurd? 😀

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 215)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.