Resultaat: gebuisd met grote onderscheiding

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Resultaat: gebuisd met grote onderscheiding

• Maker
    Discussie

• Number1
    Deelnemer

And the results are:

212,6 pk bij 6649 rpm normaal 240
      267,4 Nm bij 4605 rpm normaal 300

😥

wagen staat veel te rijk blijkbaar… andere oorzaken? kat? afstelling?
      alleszinds… bad news.

Koen…misschien hebt ge toch maar ne gewone CS…28 pk meer en 80 kilo minder kan wel het verschil zijn dat we gevoeld hebben niwaar.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • [quote=”Luke”:33dazqu3][quote=”RSR”:33dazqu3]Zoals ik u al vertelde 😉 ziet u hier nog maal het bewijs. Ik beloof je dat ik het in orde zal brengen en dat je wagen meer dan 240 pk zal hebben 8) . Ik heb dat hier in het verleden ook al enkele keren beloofd aan ander forum leden en ze waren toch te vrede achteraf omdat ik woord heb gehouden.[/quote]

en hoe zou je dit willen aanpakken of zijn dit juist de grote geheimen van de ‘kok’??? 😀 shock: 😀 ) [/quote]

Nee een groot geheim is dit niet maar wel de ervaring. 😉

[quote=”RSR”:18dsyxs1]Zoals ik u al vertelde 😉 ziet u hier nog maal het bewijs. Ik beloof je dat ik het in orde zal brengen en dat je wagen meer dan 240 pk zal hebben 8) . Ik heb dat hier in het verleden ook al enkele keren beloofd aan ander forum leden en ze waren toch te vrede achteraf omdat ik woord heb gehouden.[/quote]

en hoe zou je dit willen aanpakken of zijn dit juist de grote geheimen van de ‘kok’??? 😀 shock: 😀 )

[quote=”Number1″:r13a1jsl]
            Koen…misschien hebt ge toch maar ne gewone CS…28 pk meer en 80 kilo minder kan wel het verschil zijn dat we gevoeld hebben niwaar.[/quote]

Die 80kg hebben we al uitgeschakeld door met z’n tweeen in de mijne te rijden en alleen in de jouwe.
            Die 28 pk zijn een beetje min om dat grote verschil uit te maken.
            En daarbovenop zou ik eens naar een neutrale bank (zoals Bosch Center in Hasselt) laten nameten.
            Ik heb reeds meerdere dingen over InterTuning gehoord dat ik niet te zeer op hun resultaten zou afgaan.
            Het is maar een tip 😉

Zoals ik u al vertelde 😉 ziet u hier nog maal het bewijs. Ik beloof je dat ik het in orde zal brengen en dat je wagen meer dan 240 pk zal hebben 8) . Ik heb dat hier in het verleden ook al enkele keren beloofd aan ander forum leden en ze waren toch te vrede achteraf omdat ik woord heb gehouden.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.