Resultaat Striping

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Resultaat Striping

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Wie nog twijfelt over het plaatsen van een striping ,zie hier het resultaat :lekker: :lekker: :lekker:

gt3metstripin002.JPG

DSC03654a_2012-06-16-2.jpg

DSC03652a_2012-06-16-2.jpg

DSC03663a_2012-06-16-2.jpg

DSC03660a_2012-06-16-2.jpg

gt3metstripin004a.jpg

DSC03658a_2012-06-16-2.jpg

DSC03647a_2012-06-16-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
      • Knap machine :coolness: :respekt:

… laat maar weten als je liever een zwarte Cayman ziet 🙂

Uiteraard wel ,maar zeggen dat deze P de mooiste is . 😳 .
            Het resultaat is geslaagd .

… hahaha… dat zal wel ja 🙂 … de foto’s toch al gezien als moderator !

Nu begin ik te blozen . 😳

… oei Funny, ‘k heb nu pas door dat je 3 maanden en 3 weken geleden hebt gereageerd op mijn post… sorry hoor.

Ja, Zomersproetjesrit was mijn eerste kennismaking… prachtige rit trouwens ! ‘k Heb zo’n 130 foto’kes gepost in de rubriek Porsche uitstappen (onder Zomersproetjesrit natuurlijk). De wagen met de mooiste striping staat er ook tussen 😉

een oplossing, allemaal proberen naar het volgende RLC te komen, we doen daar een korte “WIE IS WIE” 💡

[quote=”Funny” post=101934]Reed je ook mee Yves ? We hebben elkaar niet gesproken, had me maar eens aangesproken.
                      Groeten Funny[/quote]
                      Heb hetzelfde probleem, ik weet ook niet wie wie is, wel jammer eigenlijk.

[quote=”Yfkes” post=101902]Hem op de 4de Zomersproetjesrit in Oudenaarde tegengekomen… één woord voor : P R A C H T I G :respect2:[/quote]

Vind het ook zeeer geslaagd, alleen vind ik dat “PORSCHE” op de achterspoiler andersom moets staan.
                        Wielen zijn ook echt sjiek.

Reed je ook mee Yves ? We hebben elkaar niet gesproken, had me maar eens aangesproken.
                          Groeten Funny

Hem op de 4de Zomersproetjesrit in Oudenaarde tegengekomen… één woord voor : P R A C H T I G :respect2:

PB

SSSssssst ge moogt dat der niet té hard inwrijven bij de Funny. 😎

[quote=”RubenB” post=101286][quote=”PatrickB” post=101219]Ik krijg mijn ogen niet weg van de Linkse wagen, als ik naar die foto kijk. :wtf:[/quote]

Neen Olivier, dit is leuk om te horen! 😀

Ook ik kan bevestigen dat Olivier ne krak in zijn vak is!
                                RESPECT!![/quote]

Haha, merci Ruben 😆

[quote=”PatrickB” post=101219]Ik krijg mijn ogen niet weg van de Linkse wagen, als ik naar die foto kijk. :wtf:[/quote]

Neen Olivier, dit is leuk om te horen! 😀

Ook ik kan bevestigen dat Olivier ne krak in zijn vak is!
                                  RESPECT!!

[quote=”Pascal4s” post=101279]Eén van volgende wagens die je onder handen mag nemen is de mijne Olivier![/quote]

Mooi 😀

Laat gerust iets weten per PM 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.