Resultaat Striping

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Resultaat Striping

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Wie nog twijfelt over het plaatsen van een striping ,zie hier het resultaat :lekker: :lekker: :lekker:

gt3metstripin002.JPG

DSC03654a_2012-06-16-2.jpg

DSC03652a_2012-06-16-2.jpg

DSC03663a_2012-06-16-2.jpg

DSC03660a_2012-06-16-2.jpg

gt3metstripin004a.jpg

DSC03658a_2012-06-16-2.jpg

DSC03647a_2012-06-16-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
      • Eén van volgende wagens die je onder handen mag nemen is de mijne Olivier!

Klopt, heb hem ook gezien. Knap werk Olivier!! :respect2: 😯

[quote=”Pascal4s” post=101221]Ik heb gisteren de wagen van Funny in RL gezien en ben onder de indruk van het resultaat :respect2:
            En het resultaat van de ‘polish-beurt’ is ook indrukwekkend :first:[/quote]

Leuk dit te horen 🙂

Mooie striping maar lijkt wel erg hard op die van de RS 4.0 😉

Voor de liefhebbers, je kan deze gewoon kant en klaar bestellen:

Two color GT3 RS 4.0 Style decal graphics kit. This kit includes the top and side graphics.
              Fits 996 and 997 models.
              http://www.kistudios.com/gt3.html

Ik heb gisteren de wagen van Funny in RL gezien en ben onder de indruk van het resultaat :respect2:
                En het resultaat van de ‘polish-beurt’ is ook indrukwekkend :first:

PB

Ik krijg mijn ogen niet weg van de Linkse wagen, als ik naar die foto kijk. :wtf:

Och ja , de mensen zijn in 40 jaar tijd ook groter en breder geworden .
                    Alles in verhouding dus 😆

Mooi om zien , de lijnen en het concept van de 911 zijn er nog steeds .
                      Enkel heeft een moderne 911 een beetje aan lengte ,breedte ,en gewicht gewonnen . 😉

Oudjes blijven me ook nog steeds bekoren .

Dit weekend heb ik de wagen in het echt mogen bewonderen!
                        Meteen ook maar eens mijn 911’je naast gezet! 🙂

Exact 40 jaar leeftijdsverschil! 🙂

IMG_00111.JPG

:respekt: jij hebt zeer goed nagedacht hiervoor , hoedje af , proficiat ! :first: :applaus: :relaxman: :relaxman:

Heel mooi die striping, past hem als gegoten :driver:

Dit weekend wordt de Gt3 eens ontvet ,kwestie van geen vettige indruk achter te laten op de een of andere rit of uitstap 😥 😉 😉
                              Niet te geloven hoe vuil en vettig hij staat . 😳

[quote=”RS” post=100308]Jawadde, ook nen goeie morgen![/quote]

Welkom RS, moet hij u nie eerst voorstellen 😉 😉 😉

PB

Een beetje de Light versie ervan. :mrgreen: :happy:

Don’t tell me, heb er verschillende gehad waaronder ook het VTec-ske 😀

In ieder geval, deze striping heb ik op één van de Porschkes staan op het bureaublad, dacht al dat ik het ergens gezien had 😛

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.