Resultaat Striping

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Resultaat Striping

• Maker
    Discussie
  • Wie nog twijfelt over het plaatsen van een striping ,zie hier het resultaat :lekker: :lekker: :lekker:

gt3metstripin002.JPG

DSC03654a_2012-06-16-2.jpg

DSC03652a_2012-06-16-2.jpg

DSC03663a_2012-06-16-2.jpg

DSC03660a_2012-06-16-2.jpg

gt3metstripin004a.jpg

DSC03658a_2012-06-16-2.jpg

DSC03647a_2012-06-16-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
  • PB

Niks mis mee Honda, is nog steeds mijn grootste liefde, mijn appelblauwzeegroen V-Tec’ske. :first:

Knappe striping, vooral met Honda achterop :geek:

De striping heb ik zelf laten maken .Kwam heel wat meet en denkwerk aan te pas .
          Olivier ,binnenkort zal je de wagen wel eens zien . 😉

Vind de striping ook prachtig! Oogt stukken sportiever naar mijn mening.

Deze winter een zwarte GT3 gezien met dezelfde striping:

[IMG]http://i620.photobucket.com/albums/tt289/OlivierV/DSC03460.jpg[/IMG]

Prachtig resultaat. Op een witte wagen komt een striping precies beter uit!

@Remmel ik ben nog aan het denken om tussen die rode lijnen nog enkel cijfers en letters te plaatsen . :wtf: :wtf:

Dus moet je wel nog iets verzinnen voor die nummerplaat aan de achterkant… 8)

Ziet er goed uit, vooral omdat het rode lijntje zo goed staat bij de omlijsting van je kenteken”plaat” :mrgreen:

Hij is af Bart :first: de maxxxxxx

Jawatte, mag er zijn.
                        Goed gedaan !!

prachtig resultaat,top :applaus:

Geweldig mooi Bart .
                            Een meerwaarde voor de wagen

[quote=”bully” post=100323]mooie wielen ook :cool:[/quote]
                              Die wielen passen er 100% op!
                              Zet daar mijn wielen op en ‘t lijkt nergens meer op.

Gaaf 😎 mooie wielen ook 😎

Super mooi resultaat :respekt: :first:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.