Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Re:Te koop 4 19′ velgen copy Bellini strada
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 6 maanden geleden door 911-lover.
-
Zou dat passen onder een 968CS ?
Wat kosten bandjes in 225/35-19 voor en 255 of 265/30-19 achter ?Variërend van €221 tot en met €428.
Heb het dan wel over de gerenommeerde velgen en geen Nankan o.i.d.
Info van http://www.bandenmarkt.be
Liefst gerenommeerde merken hé .
Ze gaan namelijk ook onder een gerenommeerde wagen 😈 😉Dat ze die japanse fake sportbanden maar onder Japanse fake sportwagens leggen 😉
toen ik mijn boxster kocht lag er toyo op van band, zeer tevreden van.
idem met men 930, tijdje met kumho gereden, ze sleten wel heel snel af.Mijn voorkeur gaat uit naar Conti met porsche goedkeuring…
Anoniem12 april 2011 om 16:17Koen kom de velgen gerust eens passen.
Voor de banden moet je ook zeker eens 235 vooraan en 265 en 275 achter bekijken van prijs. Ik weet dat de 225 en 255 dure maten zijn, die zitten ook onder mijn BMW.
Als ik voor en achter dus 1 maat breder ga kost een set banden mij 200 euro minder 🙄 Maar dat mag dan weer niet voor de keuring 👿Anoniem12 april 2011 om 16:22Heb de laatste tijd ook veel goede ervaringen gelezen over Hankook.
Misschien ook eens prijs opvragen.Ik heb standaard 225 voor en 255 achter . Ik weet dat 265 achter ook nog wettelijk gaat .
Maar breder dan 225 wil ik niet gaan maximum op een 8,5J en 265 is ook echt het maximum (zelfs net iets teveel) op een 9,5J . Ik heb nu een 255 op een 10J . Vroeger 265 gehad op een 9,5J en vond datnet ietsje te balloneffect .
Goedkoper is leuk , maar het moet nog steeds mooi blijven .
19duims is sowieso prijzig . Ik rijdt op de daily ook met 19 duimersAnoniem12 april 2011 om 17:06Ik heb op mijn BMW 9,5 breed met een continental 255/30R19 erop.
Die band ligt echt naar binnen nu. Als ik van de winter mijn wielen wisselde met winterwielen lagen de velgen op elkaar bij opstapelen, de banden raakte elkaar niet 🙁 maar snel karton tussen gelegd.Prijzen van banden verschillen enorm. Deze voormiddag ook geïnformeerd voor twee nieuwe banden (dankzij ne Eddy-merckx-coureur deze morgen de borduur mogen opvlammen en één band gescheurd).
Eerste bandencentrale was 469 euro + BTW + plaatsing (Yokohama 315/25-19).
Tweede bandencentrale was 325 euro alles inbegrepen voor juist dezelfde band.Dus even sluikreclame : banden Chris Van Woensel = topservice aan een goede prijs 😉
Is een vershil van bijna 300€ !!!!
Die wil ookn eventjes snel rijk wordenAnoniem15 april 2011 om 15:03Of die andere geeft het nog niet door, hoe geld te verdienen… 😀
Anoniem15 april 2011 om 18:52Goedkoper is goed.
Maar toch opletten bij de goedkoopste.
If you pay peanuts you get monkey’s hoorde ik onlangs nog iemand zeggen 😀 een velg is snel beschadigd 🙁 tijdens het plaatsen.
Heb al geweten dat ze al de 4 velgen beschadigde bij een kennes van mij zijn BMW.
De bandenboer stak dat dan maar snel op de runflat banden die te hard zouden zijn 🙄De Chris Van Woensel is de enige waar ik met een gerust hart velgen naar breng om banden te laten optrekken. Of daar de P daar een paar dagen wil laten staan om de ophanging te veranderen. Als die een testrit moet doen zal hij dat correct doen zonder onozel te doen. Als ik soms hoor hoe ze elders testritten doen? En misschien heeft die een goed prijske gemaakt? Ik stuur bijna wekelijks jonge gasten naar hem voor velgen, banden en verlagingen.
Anoniem15 april 2011 om 19:22Top als je de man kan vertrouwen.
Ik ga hier in de regio bij 3 zaken prijs vragen, en dat weten ze alle drie 😀
Bijloos in Ham.
De andere 2 zitten in Mol, Boons en Molse banden centrale.
Die zitten alle drie dicht bij elkaar qua prijs voor de betere (merk banden) banden.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.