retouche vensterhoeken

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 retouche vensterhoeken

• Maker
    Discussie
  • allez hup, blijkbaar zitten hier wel wat mensen met gouden handen bij elkaar:

ik zoek iemand om de twee (typische?) roestplekjes aan de onderste hoeken van de voorruit van de rsa weg te werken. in een moeite door zou de motorkap en vleugel mee herspoten moeten worden. enige tips of mensen hier die daar de handigheid in hebben?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • ***Edit by mod: overbodige quote verwijderd***
      ola, ieder zijnen stiel! ik bouw motos van a tot z, dus een motor reviseren, kabelbomen maken en remmen en vering aanpakken, dat zie ik gerust zitten. die ruit eruit halen en carrosseriewerk, daar ben ik niet voor uitgerust en daar heb ik geen verstand van 🙂 das iets voor cabriowim !

0

Ja, die dingen zijn soms veel rotter dan op het eerste moment gedacht 🙄

Een tip, haal die voorruit er even uit dan zal je het vlug weten wat er onder zit.
        Nog een tip, snij de rubber kapot zodat je de ruit 100 % veilig kan uitnemen en koop u dan een ORIGINELE rubber bij Porsche om ze terug te plaatsen !

Succes er mee.

0

dat is een snel en duidelijk antwoord 🙂

ik ken niet veel van vierwielers natuurlijk, maar het lijkt me dat te zijn toch….

auto is “dans son jus” zoals ze in het frans zeggen, maar ben natuurlijk pas zeker als ik een expert laten kijken heb

retourtje hulst in januari dus 🙂

0

Hopelijk zijn het alleen wat roestplekjes en wordt het geen drama want een 964 is nu niet bepaald eentje van het roestvrije type, vraag maar aan Gette. 😉

0
            S2

Een adres hier op het forum : CCR in Hulst 🙂 (neem even contact met cabrioWim 🙂 )

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.