Retrofit straks ook in Belgie mogelijk

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Retrofit straks ook in Belgie mogelijk

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Monceau-automobiles.com doet er al leuke dingen mee….
      zou het zelf niet direct doen maar ieder zn meug…

Zo is dat Peter, en als het dan zover is mogen ze deze oude rat begraven in zijnen oldie.

Of  zouden de groenen daar ook iets op tegen hebben   

XXX

Jacques, de dagpassen in LEZ zones zijn een echt voorbeeld van Vlaamse regelgeving.
          In Brussel werken ze met een dagpas van 35€ voor iedere oldtimer.
          in Gent is het voor een oldtimer een dagpas van eveneens 35€, maar je kan opteren voor een weekpas aan 25€.
          Antwerpen ten slotte, de oldtimer moet ouder dan 40 jaar zijn, dagpas 20€, weekpas 30€, 4 maanden 75€, en voor een jaar 180€
          In Walonië is alles uitgesteld tot 2025, Maar ECOLO moeit zich ermee zoals bij ons de Groenen 
          Er zouden uitzonderingen komen, voertuigen die minder dan 3000km/j rijden en nog andere. Makkelijk, na de keuring de km kabel even afkoppelen 

Of we onze oldies moeten in brand steken, daar zullen de groenen ook wel iets op tegen hebben.
          Ze elektrisch laten ombouwen, stevig kostenplaatje en je verliest toch het echte oldtimergevoel.
          Dat oldtimergevoel gaat vanzelf verdwijnen als de oude ratten onder ons, die opgegroeid zijn met vet en olie stilaan verdwijnen…

Het is niet de eerste keer in de geschiedenis dat mensen proberen met vuur de vooruitgang proberen tegen te houden Bladerunner.

Het gaat voor de 964 niet direct gebeuren. Maar als ik moet kiezen tussen hem te laten staan en elektrisch maken … dan weet ik het wel. Geen moment twijfel ik dan. 

In het Stad rijden zegt me weinig tot niets, Maar ik kan me wel voorstellen dat als je daar woont ze het bloed van onder je  nagels halen met de regelgeving.

Als de 964 40 jaar word mag hij terug in Antwerpen binnen voor een kleine jaarlijkse bijdrage .
              Tegen die tijd is alle wetgeving misschien al 10 keer aangepast of misschien rijd hij reeds op waterstof.Wie heeft er hier een glazen bol

Dan kom ik hem persoonlijk in brand steken Ronny.

Aha, dat wordt hoge tijd.

Ik kijk er naar uit om mijn 964 te laten ombouwen!!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.