Return of Jokke

Home Forum Stel jezelf even voor ! Return of Jokke

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Sommigen ken me nog wel. Ooit in lang vervlogen tijden de auto passie laten openbloeien met wat Porsche aankopen. Daarna onder DiRupo onterfd van al dat leuks en langzaam terug plaats aan het maken voor de P liefde.

De start begon met dit
      IMG_0687.jpg

Daarna kwam dit:
      Curbstonecurb800.jpg

En daarna dit:
      8681988912_08d789a89e_b.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 122)
      • Het was gisteren weer genieten in Zolder 8)
        spijtig van de Longin, Kumpen, Boonen Porsche, hopelijk hebben ze volgende keer meer geluk :driver:

Grondlak :sleep:

:mrgreen:

Bangelijk mooie kleur

Crayon… bleek grijs, in de zon ziet dat er bijna wit uit blijkbaar.

Hier een schaduw foto met een witte erachter:

photo576.jpg

niet verkeerd!

Welk kleur is dat nu?
                Want zijn precies fotos van 2 verschillende auto’s

Direct op circuit. respect!
                  Terug in GT3-land zie ik.
                  Knappe kleurkeuze ook trouwens.

[quote=”bccars” post=265295]Crayon .2 GT3 in da houz ![/quote]

18358751_1052226464929772_7060331440773875624_o.jpg

IMG_9250.JPG

[quote=”Bert V.” post=265271]Al een paar keer in actie gezien op Zolder :up: :driver:
                      Volgend weekend ook van de partij?[/quote]

Nee wel nog een telefoontje van SRT gekregen om op een AMG GT4 te rijden, maar kende de tweede piloot niet…. en het was ook geen koopje.

Dit jaar wordt het karting – funcup (waar we een heel goede start kenden) en ik verwacht wel deel te nemen aan de 24u van Zolder. (beslissing pas tegen zomer als er koopjes).

Crayon .2 GT3 in da houz !

Al een paar keer in actie gezien op Zolder :up: :driver:
                          Volgend weekend ook van de partij?

Welkom back Jokkevlo , ik volg je nog steeds met wat je doet op race gebied en dat is niet min in alle geval ! Hopelijk ga je hier ook een en ander posten over de wedstrijden ? Succes in alle geval .

XXX

Welkom terug Jokke, enthousiastelingen kunnen we best gebruiken :popcorn:

Welcome back Jokke

Ik heb hier een paar weken geleden geprobeerd om nog eens een driftday te organiseren, maar omwille van weinig enthousiasme heb ik het geannuleerd 🙁

Miljaar van 2015 geleden dat ik hier nog eens komen piepen heb. De tijd vliegt. Ga mijn best doen om er verandering in te brengen. Heel de tijd wel Porsche rijder gebleven 😀

PDS

Vertel ! Ben benieuwd ….

:popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.