Return of Jokke

Home Forum Stel jezelf even voor ! Return of Jokke

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Sommigen ken me nog wel. Ooit in lang vervlogen tijden de auto passie laten openbloeien met wat Porsche aankopen. Daarna onder DiRupo onterfd van al dat leuks en langzaam terug plaats aan het maken voor de P liefde.

De start begon met dit
      IMG_0687.jpg

Daarna kwam dit:
      Curbstonecurb800.jpg

En daarna dit:
      8681988912_08d789a89e_b.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 122)
      • [quote=”pvdw” post=203168]Héél knap…. Net zoals correctie na contact op raidillion vorige week ! Was meer dan de moeite…[/quote]

met dank aan Maitrise du volant he 😉

Héél knap…. Net zoals correctie na contact op raidillion vorige week ! Was meer dan de moeite…

Mooi!! Knappe kleur – velg combinatie!

Prachtig. Proficiat Jokke.

Knap, stijlvol snel!

knappe GTS

proficiat, top wagen zo een GTS met zijn 430pk, kleur past perfect met de velgen

Knappe bolide!

Ondertussen rijd ik er, meer dan tevreden mee rond ! Wat weinig tijd gehad om hier echt actief te zijn en alles te volgen.

Ik kocht altijd circuit versies in het verleden en nu eens een mooie mix gekocht, ik ben meer dan geschrokken hoe goed deze rijdt en hoe groot het verschil 997 —> 991 weer is geworden.

Natuurlijk het is nieuw dan is iedereen tevreden over zijn wagen he…..laat dat een voorlopige nuance zijn.

Attachments:
                        • IMG_1981.jpg
                        • IMG_2019.jpg

Zuiver Jokke. Wagen lijkt top te zijn.
                          Succes!

Na 1 uur: consoliderende rijstijl. Uit de problemen blijven en gestaag de voorsprong uitbouwen:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ur4V7MbLN4U[/video]

Race start, go for it rijstijl

[video]https://vimeo.com/122421098[/video]

Voila, een samenvatting van de “pers”. Wel spijtig dat ze naar het uitvallen van Longin verwijzen want die reed toen al op P2….

[video]http://www.youtube.com/watch?v=T_Wj7tQegsk&feature=youtu.be[/video]

De eerste race is ondertussen achter de rug. Ik ben nog niet echt online geweest daar ik per direct vertrokken ben op zakenreis naar de andere kant van de wereld.

Ik kom er binnekort, kort op terug…..

Hadden in wintermaanden in feite is een forum-kartsessies/wedstrijdje kunnen houden… Nu met het goede weer dat er aankomt hebben we wat weters te doen maar volgende winter Maybe ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.