Return of Jokke

Home Forum Stel jezelf even voor ! Return of Jokke

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Sommigen ken me nog wel. Ooit in lang vervlogen tijden de auto passie laten openbloeien met wat Porsche aankopen. Daarna onder DiRupo onterfd van al dat leuks en langzaam terug plaats aan het maken voor de P liefde.

De start begon met dit
      IMG_0687.jpg

Daarna kwam dit:
      Curbstonecurb800.jpg

En daarna dit:
      8681988912_08d789a89e_b.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 122)
      • Ik ga er vanavond ook eens langs. Karting is heel specifiek he. Tegen de locals of licht gewichten kan je niet beginnen. Zeker met dat laatste, je moet eigenlijk op gewicht rijden om de juiste conclusies te trekken in karting.

Zelf rijd ik in Herselt ergens tussen 10-20 qua maandtijden dus niet in de top.

Succes!

In de karting in Herselt kom ik ook wel eens, maar ben helaas geen wereldtop 😳

Succes Jokke (en Bruno)

Aim for gold !

In die box kun je me ook altijd vinden als helper van het team

Sommigen hier weten dat ik aan race mee doe en ja dat seizoen gaat dadelijk starten. Hierbij een klein beetje info voor de eventueel geïnteresseerden.

Om scherp te blijven heb ik deze winter eens wat gaan karten, en ergens spijt dat ik dat nu op een laag pitje moet gaan zetten, want na wat training ging dat behoorlijk goed, in die mate dat ik in de SWS (Sodi World karting) ranking op 8 stond vorige week, interenationaal en P2 nationaal……..

Nu donderdag trekken we naar de testdag op Zolder. Vrijdagavond gaan we naar de karting in Herselt al eens strijden tegen onze concurrent Longin (Herselt karting) en dan zondag 15 maart de eerste race op Zolder.

Jullie zijn altijd welkom IN onze box, kom dus gerust binnen.

Voorbeschouwing met onze wagen op de foto, alsook bij de twee favorieten in divisie 3

http://www.rallyandraces.com/8078-belgian-gentlemen-driver-s-club-2015-op-naar-zolder-zondag-15-maart

Aangezien Porsches (uitgezonderd Cayman) niet toegelaten zijn (max 3.2 liter) in ons kampioenschap doen we het “maar” met een BMW 😀

Attachments:
                • rankingsws.png
                • 2014_11_08RPN-158.jpg

[b]Schitterende keuze !
                  [/b] Ik heb vroeger een 997 GTS gehad en heb er nog spijt van dat ik hem weg gedaan heb…weliswaar voor een super de luxe Cayenne maar bon….

Ferm machien!! :respect2: :respect2: :respect2:

bangelijk machien :up:

proficiat Jokke, zeer goede keuze en smaak :up: :up: :applaus: :applaus:

:relaxman: :relaxman: :relaxman: 😉

Daar kan je mee buiten komen :up: :up: :up:

Ik zit al effe vol spanning te wachten op de fotos :popcorn:
                              Jokke waarschijnlijk op de levering :first:
                              Topcar man!

Na veel kijken, wikken en wegen (bij Carrera staat een GT zilver GTS en bij RS motors een rhodium) toch de verandering richting GT zilver gedaan. Ik vond het net dat ietsje meer hebben…..

Proficiat ,Rhodium zilver hmmm

Zeer zeer mooi *luv

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.