Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › Return of Jokke
- Dit onderwerp bevat 122 reacties, 47 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 9 maanden geleden door Bert V..
-
MakerDiscussie
-
29 november 2014 om 00:42
Sommigen ken me nog wel. Ooit in lang vervlogen tijden de auto passie laten openbloeien met wat Porsche aankopen. Daarna onder DiRupo onterfd van al dat leuks en langzaam terug plaats aan het maken voor de P liefde.
De start begon met dit
Daarna kwam dit:
En daarna dit:
-
MakerDiscussie
-
991 GTS… Mmmm!
wel raar dat er in de tijd niet zoveel 997 GTSen zijn verkocht… Of heb ik dit mis?
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/03/20f1141e471c911e8173a726cbdfdae2.jpg[/IMG]
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/03/4c077fe3385554e3da7ef107e0a410d5.jpg[/IMG]
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/03/912b48e9962282d06fd2493720c54436.jpg[/IMG]
Daarnet even tot bij Carrera geweest, verdorie nu begin ik zwaar te twijfelen tussen GT Zilver en Rhodium Zilver. Het verschil tussen beide zilvers is toch wel groot…..
Je zou ze eigenlijk allebei buiten moeten zien. Met licht op leek GT zilver stijlvoller, maar zonder licht zag dat dan wel weer heel bruin….. moeilijk……
Maar ben wel blij met de GTS keuze, mijn vrouwke vond het de 991 die er echt uitsprong, ik vond hem van looks ook mooier dan de 4 !! 991 Turbo’s in de showroom.
Amaai wa is da hier allemaal, ik lees het nu eerst
Jokke ferme bak man :applaus:
Rare regels daar in het Zuiden! ruzie
In NL maakt niet uit wat je qua auto op de zaak gooit, zo lang je de bijtelling maar schuift … en je er een tweede auto prive naast hebt.
[quote=”marcolini67″ post=188256] Ik ben belastingcontroleur en rij met een Porsche!!
[/quote]Voilà ik ben ook zeker dat de mannen meelezen :first:
[quote=”marcolini67″ post=188256]Als belastingcontroleur kom je veel tegen en ik kan er van meepraten! En ja diegene die wordt gecontrolleerd is uiteraard gefrustreerd! Ik ben belastingcontroleur en rij met een Porsche!! Voila!
En laat duidelijk zijn dat niet iedereen fraudeert…..uiteraard….maar wij zijn ook maar mensen die hun werk naar behoren proberen te doen….[/quote]Mijn eerste Porsche is VOLLEDIG verworpen zelfs al stond die als enige wagen op de firma. Ik verlies daardoor twee keer. De auto en al zijn kosten maar ik mocht ook geen reisvergoedingen in de plaats zetten. Grapje heeft me zeer veel geld gekost.
De optie om naar de rechter stappen (waar je dan waarschijnlijk richting 50% kan gaan) duurt zo lang en is zo onzeker en zenuwslopend dat je dat laat varen. Dat is best frustrerend eerlijk gezegd. Ik moet eerlijk zeggen dat er toch wel echt geviseerd werd. Natuurlijk werd die auto voor meer dan het werk gebruikt (maar ook voor het werk) echter zitten we vandaag in een situatie dat de controleur, idd op eigengereide manier, u mag beschuldigen en dat jij moet bewijzen dat hij ongelijk heeft……
De controleur ervoor was meer mens….. eigenlijk zou een controle niet mogen afhangen van de ingesteldheid van de controleur. Het grootste nadeel is dat je op de duur niet meer weet hoe je nu nog goed kan doen.
Er zijn zoveel mogelijkheden om iemand te beschuldigen. Het goede huisvader principe bestaat blijkbaar niet meer. Ofwel heb je iemand die je genegen is of iemand die je echt wil “pakken”. Een in mijn ogen spijtige situatie waardoor je ook de verzuring in alle kampen alleen verhoogd.
Ik ben absoluut fan van een belastingscontroleur met een Porsche, ik ken er ook zo eentje en dat is een zeer redelijk mens die ik zelfs bel als ik niet goed weet hoe ik iets correct moet boeken of staven. (vooral dat staven, je indekken tegen een valse beschuldiging is tegenwoordig een hele karwei).
Uiteraard fraudeert niet iedereen. Dat is zelf een minderheid.
Er zouden voor controles beter uniforme richtlijnen komen, zodat
de belastingplichtige ook weet waar zich aan de verwachten en niet
zoals nu in de meeste gevallen afhankelijk is van de frustaties/gedachten
van de controleur.Als belastingcontroleur kom je veel tegen en ik kan er van meepraten! En ja diegene die wordt gecontrolleerd is uiteraard gefrustreerd! Ik ben belastingcontroleur en rij met een Porsche!! Voila!
En laat duidelijk zijn dat niet iedereen fraudeert…..uiteraard….maar wij zijn ook maar mensen die hun werk naar behoren proberen te doen….Ben ook wel es zakelijk het schip in gegaan voor 1.5 ton. Is een collega aan overleden, die ook verkloot was en voor wie het allemaal teveel werd (hartaanval). We hebben er een TV-programma van gemaakt, de oplichter zijn leven (en dat van zijn gezin) behoorlijk ingewikkeld gemaakt en hem uiteindelijk achter de tralies gekregen, maar tuurlijk geen dubbeltje terug gezien … :think:
Zo, als die nog es gewetensbezwaren krijgt, dan koop ik me ook zo’n nieuwe, hahaha, of toch nog maar een ouwe. Of eerste een dubbele garage die je kunt pimpen. Ik heb m’n 2e droomwagen al gezien. Een wimbledon groene coupe widebody van 1993 … :happydance:
Ze heeft een zus die 50 is, maar mentaal maar de helft! Ik heb vernomen dat ze onlangs terug op de markt is gekomen… Het is wel een verpleegster in plaats van een accountant maar ook dat komt vaak goed van pas! :censored:
Denk je eraan een harem te starten?
Dat hebben we gemerkt, zoals jij reclame kunt maken. Ik zou echt onbegrijpelijk als de zelfstandige forummers in het gezelschap, en de cafébaas en de leden van de fanfare die nog nuchter waren, nog geen klant zijn van je echtgenote!
heeft geen zuster?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.