Return of Jokke

Home Forum Stel jezelf even voor ! Return of Jokke

• Maker
    Discussie
  • Sommigen ken me nog wel. Ooit in lang vervlogen tijden de auto passie laten openbloeien met wat Porsche aankopen. Daarna onder DiRupo onterfd van al dat leuks en langzaam terug plaats aan het maken voor de P liefde.

De start begon met dit
    IMG_0687.jpg

Daarna kwam dit:
    Curbstonecurb800.jpg

En daarna dit:
    8681988912_08d789a89e_b.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 122)
    • top, proficiat.
      En nu aftellen tot maart 2015.

Er zijn vervelendere wagens om mee op de weg te zitten! :salut:

Dat ging snel ! Superkeuze, kon ik een P als daily rijden zou voor dezelfde kiezen, om identieke redenen maar ja…
          Geniet ervan !

Proficiat! ‘t Is e schoontje! :first:

Proficiat Jokke , hopelijk heb je er meer geluk mee dan met je panamera turbo destijds . Prachtige wagen heb je daar aangeschaft !

Van harte met je keuwe en aankoop! Gts vind ik ook een topper!! Zowel bij de 997 als de 991!

proficiat met de aankoop, de GTS is een prachtige wagen

ken

idd knap Jokke, feli met de aankoop, dat hij rap in de garage mag staan!!

Ik heb ook al een GTS……… als achtergrondscherm :engeltje:
                      Knappe bolide *luv

GTS *luv *luv *luv

Proficiat met de toekomstige.
                          Super kleur, interieur, prachtwagen :up:

[quote=”koenc” post=187744]Had je geen 997 Turbo ondertussen?

Mooie keuze trouwens Johan.
                            Ik volg je redenering volkomen. Zoals jij het stelt is de GTS dan inderdaad de perfecte keuze.
                            Succes ermee!
                            Koen (wel al afgekickt van de Lotus affectie :coolness: )[/quote]

Nee hoor geen Turbo . Zoals gemeld getwijfeld tussen 997 turbo en 991 GTS.

Ik had wel een 997GT3 cup maar die is weg.

Van de exige heb ik beslist niet af te kicken. Die V6 is geniaal leuk, zeker als je ook budget in je achterhoofd hebt zitten.

PDS

Sjiek ! Proficiat :up: :up:

Schitterend!

Ik heb ook PDK, dat stond buiten discussie omdat de Cayman met 2.7 dan in een gunstigere fiscale klasse valt. Nou: ik zou echt niet weten hoe ik zelf efficiënter zou kunnen doen dan de PDK! De bak is altijd paraat. Even de gas op de plank en de motor gaat bliksemsnel in de toeren.

Ook groot gelijk betreffende de Burmester. Ik heb thuis een degelijke hifi en hoor duidelijk dat de de optionele “plus” geluidsinstallatie voor verbetering vatbaar is. Het mangelt aan resolutie. Mijn oren zijn wat te verwend…. En Bose en hifi in één zin noemen is ook al vloeken in de kerk. Op die paar euro zal nu ook wel niet meer aankomen…

Twee dingen denk ik nog aan, maar die zijn wellicht standaard op een GTS: sportuitlaat en PTV?
                                Edit: jawohl, beide zaken zijn standaard!

Ive

hele knappe *porsche
                                  Zowel binnen als buiten.
                                  Proficiat met de aankoop.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.