Return of Jokke

Home Forum Stel jezelf even voor ! Return of Jokke

• Maker
    Discussie

• Johan Huygens
    Deelnemer

Sommigen ken me nog wel. Ooit in lang vervlogen tijden de auto passie laten openbloeien met wat Porsche aankopen. Daarna onder DiRupo onterfd van al dat leuks en langzaam terug plaats aan het maken voor de P liefde.

De start begon met dit
      IMG_0687.jpg

Daarna kwam dit:
      Curbstonecurb800.jpg

En daarna dit:
      8681988912_08d789a89e_b.jpg

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
      • Had je geen 997 Turbo ondertussen?

Mooie keuze trouwens Johan.
        Ik volg je redenering volkomen. Zoals jij het stelt is de GTS dan inderdaad de perfecte keuze.
        Succes ermee!
        Koen (wel al afgekickt van de Lotus affectie :coolness: )

Proficiat zeer mooie *porsche geniet ervan en veel veilige km. :up: :applaus:

*luv , knappe wagen, mooie kleur en interieur, :respect2:

[IMG]http://i61.tinypic.com/33xj0vk.jpg[/IMG]

[IMG]http://i57.tinypic.com/2dsfi1h.jpg[/IMG]

[IMG]http://i60.tinypic.com/ejv238.jpg[/IMG]

[IMG]http://i61.tinypic.com/726mfl.jpg[/IMG]

Ok hier gaan we dan.

Al geruime tijd denk ik samen met het vrouwtje na om terug een P op stal te halen na het DiRupo debacle.

Door een fiscaal gelukje kwam er nu die mogelijkheid. Ik heb uren en dagen nagedacht over een 997GT2 – 997 GT3 – 997 turbo en de op komst zijnde Cayman GT4 om dan plots het licht te zien in deze aankoop…….. de GTS.

– De wagen moet ingezet worden voor de job als mijn enige firma wagen
                – ideaal voor langere roadtrips voor de job en privé
                – laatste atmo voor de 2.9 turbo in de 991 komt
                – GTS is toch altijd een specialleke
                – comfort en luxe (lange ritten weer)
                – Prestaties die gelijk zijn aan de 997GT3 (gaf de doorslag).

Daarnaast doe ik aan racen en heb een Lotus Exige manueel in de garage staan. De Lotus is een stuk goedkoper on track, je kan er als underdog wagen dikke wagens mee “afdrogen” en heeft een pak meer “involvement” (input van de bestuurder nodig).

De Porsche moest dus een aanvulling en geen opvulling zijn. Of geen vervanger voor gebruik on track.

Zodoende kwamen we op dit model uit, waar je indien nodig nog zeer verrassend uit de hoek mee kan komen.

Geen power kar van heb ik u hier, geen turbo’s en ander spullen. Maar de mogelijk laatste atmo, die luxe, stijl en een beetje (:D) sportiviteit combineert.
                Zo zie je maar dat het ook niet perse macho power moet zijn :p

Ik denk met deze auto echt zeer veel plezier te beleven, de voor mij perfect combo luxe – limo – daily.

De Exige zal deze winter dan ook mogelijk een iets meer hardcore tintje krijgen.

Buitenkant blijft hij sterk origineel omdat de GTS heel (imo) mooie details heeft waar na wat rondkijken etc… alles wat je er extra opsmijt hem eigenlijk oneer aan doet.
                Alleen de sideskirts krijgen de koetswerk kleur zodat ze gelijk lopen met de bumpers.

Interieur wordt leder met alcantara en daarbij het GTS pakket met rode stiksels.
                Voor de rest zit daar alles op. Navi, alcantara (stuur ook), dimmende zijspiegels, parkeersensoren en camera, name it……

Er ook de +800watt sterke Burmester ingesmeten net als de PDK (met halve tegenzin) voor de vele file uurtjes en langere afstanden die deze kar moet doen.

Auto zal zeker wel eens een bezoekje brengen aan de NS, Ecuyers en mogelijk eens Spa. Niet als circuit beest maar als combi-uitstap.

Levering is voorzien Maart 2015

Specs:
                P9S COMFORT PACKAGE
                PDK PACKAGE
                RHODIUM SILVER
                GQ ZWART LEDER MET GTS ALCANTARA CARMINE RED
                BENZINE TANK 90L
                XPL PRIVACY BEGLAZING
                030 PASM SPORTOPHANGING -20MM
                250 PDK
                435 TURBO S 20 VELGEN
                454 SNELHEIDSREGELAAR
                581 BAGAGENET
                583 ROKERSKIT
                674 VOORBEREIDING VTS
                P03 SPORTKUIPZETELS
                682 BURMESTER
                567 voorruit met grijze kleurstrook
                XAJ ZIJDELINGSE SKIRTS IN KOETSWERKKLEUR
                630 design verlichtingspakket
                088GTS INTERIEURPAKKET

[IMG]http://i62.tinypic.com/30rqxpf.jpg[/IMG]
                [IMG]http://i62.tinypic.com/2ntl2ck.jpg[/IMG]
                [IMG]http://i58.tinypic.com/5y8f80.jpg[/IMG]

ken

welkom back en idd waar blijven die foto’s 😀
                  eens je het *porsche virus hebt, raakt je er bijna niet meer vanaf :happydance:

denk dat je dat best in dit topic doet, is volledig aan jou gewijd :up:
                    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar blijven die foto’s :think: :drink:

De nieuwe is gekocht. Moet je dat hier voorstellen onder je naam of ergens op een andere locatie op dit forum?

Leuk om u ook hier tegen te komen!

Succes met de zoektocht naar een nieuwe wagen!

Bruikbaar voor wat ? Genieten van ? Veel interpretaties mogelijk he jokke 😉

Sorry deze keer niks extreem. Een bruikbare genieterswagen.

Extremere dingen heb ik al staan he.

of aant wachten op de nieuwe 991 GT3 RS :happydance:

in elk geval welkom terug Jokke 😉

Een kennis van mij (heeft ook een zwarte panamera) en daar familie van heeft ook onlangs een exige aangekocht. Al wel irl gezien maar ik hoop er wel eens als passagier mee te rijden. Moet een wreed machien zijn 🙂

Benieuwd welke *porsche er gaat komen? Misschien een 991 targa/991 GT3 of 911 turbo *luv

Hij is verkocht ja 😉
                                  Voorlopig geen Porsche in de garage, voorlopig dus…. :lekker:

Welkom jokke…
                                    Bij ons was het wat omgekeerd, eerst via advertentie contact gehad, dan op Sps, IRL ontmoet, gelijkaardige passie, historiek en profiel ( en vooral de filmpkes) ontdekt en elke keer opnieuw twijfelen over die cup….
                                    Maar blijf erbij, nog te vroeg… Moest iemand superknappe cup zoeken daarentegen! Of is hij ondertussen verkocht ?
                                    Grtn

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.