Re:Verveling

Home Forum Zeverhoekje Re:Verveling

• Maker
    Discussie

• Wim

Ik heb 3 jaar niks kunnen doen, dus jij mag nog niet klagen. 😉

Maar ik heb toen het spel voor op de PS2 Grand Tourisme 4 gekocht, en elke dag wat uren gespeeld met het spel, gaat de tijd ontzettend snel.
      Druk dan tussendoor eens op pauze, en kun je weer andere delen in beweging zetten.
      Het is maar een hint.
      Succes verder met het herstel.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Anoniem

Ik weet het Bruno dat ik niet te snel mag beginnen heffen en dergelijke.
        Dus ik doe maar rustig aan. Ik wil niet een 2de keer onder het mes.

sterkte en niet te vroeg herbeginnen
          weet er alles van
          het om de muren op te lopen maar eens genezen is het vlug vergeten
          te vroeg beginnen werken was voor mij een lijdensweg van 2.5 jaar en 4 operaties
          het beste
          we moeten veel posten op het forum zodat je veel te lezen hebt 😆

Anoniem

Ja reys, de oorzaak is gekend.
            Het bijberoep zal terug naar het niveau van een leuke hobby gaan ipv van een 2de job.
            Verder kan ik inderdaad die PS2 nog wel eens uit de kast halen, is al een tijdje geleden. Het vervelende is nu vooral dat ik niet te lang mag stilzitten achter de pc of tv. Ik probeer wat te wandelen maar raak niet verder dan 500m, dan maar terug en beetje zitten of liggen. Het is niet makkelijk, ik was immers gewoon 13 dagen op 14 te werken. Mijn vriendin daarentegen die is er wel gelukkig mee dat ik thuis ben.
            Zal nu nog maar eens gaan wandelen, de zon komt er hier nog even door 8)

Anoniem

Beste William, ergens gelezen:
              [i]Ik ben 39 jaar en werk fulltime 12 uur shift systeem in een chemisch bedrijf.
              Daarnaast heb in een bijberoep als boomverzorger.[/i]

Daar eens goed over nadenken hoe daar een oplossing voor te vinden 😉

Hopelijk kan je vlug Uw kelder leeghalen en terug [IMG]http://i54.tinypic.com/am2liu.gif[/IMG] met dat ding!

Beterschap!

Wim

KDC schrijft:

[b]
                Binnenkort komt Gran Turismo 5 voor PS3 uit, dat belooft de moeite te worden ❗

Zit ik al een half jaar op te wachten, maar die blijven maar uitstellen. 👿
                Hoop dat het er eind van dit jaar is zoals ze beloofd hebben.
                In ieder geval heb ik het al gereserveerd.

maar tsja, dit doet niks aan het verveel moment van vawilliam. 😉

Anoniem

Koop u een Nintendo Wii met wat fitness games en de balance board: je kan op je eigen tempo wat oefeningen doen en het is nog leuk ook.

cabrio wim schrijft:

Ik heb 3 jaar niks kunnen doen, dus jij mag nog niet klagen. 😉

Maar ik heb toen het spel voor op de PS2 Grand Tourisme 4 gekocht, en elke dag wat uren gespeeld met het spel, gaat de tijd ontzettend snel.
                    Druk dan tussendoor eens op pauze, en kun je weer andere delen in beweging zetten.
                    Het is maar een hint.
                    Succes verder met het herstel.

Binnenkort komt Gran Turismo 5 voor PS3 uit, dat belooft de moeite te worden ❗

ZTT

vawilliam2003 schrijft:

… Tja verveling …
                      … Heeft er iemand tips om mijn dag om te krijgen, ik lees het graag … 🙂

Misschien het ideale moment om uw Porsche op schaal 1/24 na te bouwen ?

Regards,
                      ZTT

rjf

Veel lezen, een mens kan niet genoeg kennis op doen ❗

(en indien geen liefhebber van lezen, instructieve DVD’s)

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.