Revisie

• Maker
    Discussie

• Guido
    Deelnemer

Het is toch “winter”
      received_2016728445020248.jpeg

received_2016728491686910.jpeg

received_2016728571686902.jpeg

20180106_110145.jpg

20180106_110203.jpg

20180106_111004.jpg

20180106_111030.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
      • Mooi, hou ons op de hoogte! Enne, ik zal niet de enige zijn die bijzonder benieuwd is naar het kostenplaatje van dit fraais.

received_2107779592581799[1].jpeg

het begint weer op een motor te lijken
            (voor en na)

20180119_2016728445020248[1].jpeg

20180314__2107779569248468[1].jpeg

@TW90 geen dank vandaar het beeldmateriaal om duidelijk te maken dat kosten van revisies uit de hand kunnen lopen .

@Bompa , bedankt voor het beeldmateriaal :up: is duidelijk nu 😉
                Je mag me ook altijd Pm sturen :salut:
                grts

@ Litho ,
                  Indien je zeker wil zijn dat je blok 100 % dicht is moet je dit laten doen , maar ook je kulassen moeten gevlakt en op hoogte gebracht worden .
                  Moet deze week nog in het bedrijf zijn en zal de vraag stellen hou je op de hoogte via PM :up:

Bompa,
                    enig idee van de prijs voor het bewerken…en eventueel waar en wie (buurt van Herentals)
                    Misschien laat ik het toch nog doen…

cilinders worden niet vervangen

Tussen revisie en revisie is een groot verschil hangt meestal af wat de klant er voor over heeft voor 15000 € heb je al een revisie maar ga je voor een totale revisie mag je rekenen op het dubbele . Meestal word een nieuwe olie pomp al vergeten .
                        Om het lekken van een 964 voor 100 % dicht te hebben dienen je oude cilinders bewerkt te worden en word er een allu ring tussen cilinder en kulas gemonteerd .
                        @ TW 90 Ter illustratie 3 foto’s
                        Cilinder2.PNG

Dit is de originele cilinder
                        Cilinder1.PNG

Dit is een oude cilinder waar groef in gedraaid word

cilinder3.jpg

Dit zijn nieuwe cilinders die nu origineel door Porsche geleverd worden

Ik had eens vernomen van iemand dat ze voor die olielekken van de 964 ook de cilinders moeten vervangen…, bij jouw dus niet het geval?

@ floere
                            De auto is nog niet terug, maar hij doet nog andere dingen die met het eigenlijke reviseren niets te maken heeft.
                            En by the way…..ik ga mijn portemonnee hier niet openbaar open doen…..sorry

@tw90
                              Foto heb ik zo dadelijk niet
                              Ik haar begrepen dat de hard geworden en verduurd pasta uit die tijd vervangen gaat worden door nieuwe.
                              Als alles klaar is bezorgt hij mij alle foto’s
                              Het lek bij mij was tussen blok en de achterste cilinder….

Niet die trolley maar de revisie.
                                Floere.

Alco Herentals

Mooi :up:

Waar laten doen?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.