Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › Revisie
- Dit onderwerp bevat 69 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 8 maanden geleden door Van der Biest Fabian.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Litho” post=261865]Voor de geïnteresseerden
Compressie was 8.9bar bij koude motor[/quote]dynamische compressie zegt niet zoveel..
Ik heb al motoren geweten met goeie rondomrond compressie meting die toch als de pest reed en rookte door versleten zuigerringen en klep seals. nu ja, als hij nie rookt en goeie compressie geeft zal het in de meeste gevallen wel in orde zijn, maar een leak down test met warme motor is veel relevanter.Denk dat er veel wagens zo de winter zouden willen in gaan :up:
[quote=”Litho” post=261951]Ik had er enkel een prob. mee als iemand vraagt om hem eventueel iets via PB door te sturen ,
dat Wim het liever openbaar wil weten.
No more no less.
Ik ben van mening dat als ik een probleem heb met een iemand, dat het aan die persoon kan liggen, maar als ik met meerdere mensen problemen heb, dat ik het misschien bij mezelf moet gaan zoeken.[/quote]+1, mij hoeft ook NIEMAND te zeggen wat ik al dan niet hoef te doen
Litho, hartelijk dank voor de info!
Misschien wat meer nieuws nadat je de wagen terughebt en de motor terug ingereden is, je pakt de zaken in ieder geval grondig aan. :respekt:
Ik had er enkel een prob. mee als iemand vraagt om hem eventueel iets via PB door te sturen ,
dat Wim het liever openbaar wil weten.
No more no less.
Ik ben van mening dat als ik een probleem heb met een iemand, dat het aan die persoon kan liggen, maar als ik met meerdere mensen problemen heb, dat ik het misschien bij mezelf moet gaan zoeken.@ Litho, Wim zijn zoon Timo, zal geen last hebben van een motorbouwer als concurrent! :popcorn:
Timo is gespecialiseerd in de restauratie van de body, neem gerust eens een kijkje op http://www.ccr-vanleuven.nl/home/Herentals is niet bij uw zoon in de buurt…dus voor concurrentie moet ge geen schrik hebben (sorry… kon het niet laten)
Al die negatieve reacties worden besmettelijk.
Tevreden?Dus je laatste zinnetje is echt niet nodig! :think:
OK dan..
Het noemt ‘The Engine room” in Herentals
maar de naam is vroeger door een ander bedrijf gebruikt geweest, en daar gaat ge misschien iets op terug vinden.
Het bedrijf van toen heeft niets met het huidige te maken.
Hij heeft toevallig dezelfde naam gekozen.
Hij heeft naar eigen zeggen +/- 10j voor Subaru racing team gewerkt, en voor een vorige werkgever
verschillende 964’s gereviseerd. En nu doet ie het voor eigen rekening.(niet alleen Porsche)
Ik ben bij hem terecht gekomen via mond aan mond reclame.
Herentals is niet bij uw zoon in de buurt…dus voor concurrentie moet ge geen schrik hebben (sorry… kon het niet laten)
Al die negatieve reacties worden besmettelijk.
Tevreden?[quote=”Litho” post=261921]
Wat het openbaar maken betreft wacht ik tot ik de auto (een tijdje) terug heb,
Voor alleer ik een oordeel vel over de afloop van de revisie.[/quote]Dit snap ik nu weer niet. 🙄
Als iemand bij onze zoon een deel/vol restauratie laat uitvoeren worden de foto’s en bedrijf hier toch ook gelijk gepost.
De klant wacht dan toch ook niet om een oordeel te vellen na een tijdje of het wel goed gedaan is, want anders………. :popcorn:Dus kan 2 kanten op gaan, als hij het goed gedaan heeft post ik het hier. :up:
Maar als het niet goed gedaan is post ik het ook hier. :think:Wim, ik had het reeds gevonden….de eerste keer is t wat uitzoeken.
Wat het openbaar maken betreft wacht ik tot ik de auto (een tijdje) terug heb,
Voor alleer ik een oordeel vel over de afloop van de revisie.
De man doet dit in bijberoep, en zelfs mensen hier op het forum die daar in de buurt wonen,
wisten niet van het bestaan. De jong is geen garagist zoals iedereen dat zou verwachten, maar een motorbouwer.
Word vervolgt.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.