Revisie

• Maker
    Discussie

• davy wens
    Deelnemer

Beste Porsche vrienden,

Ik ben op zoek naar iemand die een motor kan reviseren, een 2.7 van een 911.
      Iemand die dit met passie doet, en tegen een eerlijke prijs.
      Gelieve ook te reageren via mail. davywens4@gmail.com

Alvast bedankt

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Zijn er die ervaring hebben met
        RSC Automobile te Lauwe?

[quote=”marcelvl” post=278670]Misschien eens Walter Janssens , Evoluzione in Berlare contacteren , kan Je 100 % vertrouwen in hebben . Heel Veel ervaring .[/quote]
          Same here, de Walter is ne goeie… en ook leuk om een babbelke mee te slaan 🙂

+ 1 Walter is TOP :up: :up:

Misschien eens Walter Janssens , Evoluzione in Berlare contacteren , kan Je 100 % vertrouwen in hebben . Heel Veel ervaring .

J

Bovenstaande post is een antwoord op dit

[quote=”fdeville-new” post=278508][quote=”G-man” post=278331]Welke regio?[/quote]
                ‘k Zal antwoorden in zijn plaats 😀 : voor zo iets belangrijks als revisie van een motor van een Porsche is de regio van geen belang en ben ik bereid om het ganse land af te rijden[/quote]

J

Snap ik.

Als er één garage met voorsprong de crème de la crème is, dan ga je idd daar naar toe.
                  En dan zou voor mij de afstand ook niet uitmaken.

Maar er zijn verschillende heel goede garages in België die motorrevisies doen.
                  En welke is nu de beste? Van Beurden, een Autotech, Walter’s Garage, Dekens??
                  Dat is een kwestie van ervaringen, gevoel, mond op mond reclame, vertrouwen..

Daarom is de regio wel belangrijk.
                  Ik woon niet ver van Van Beurden, ik ken hem al lang, dus om mij naar de andere kant van het land te laten rijden moet je al van goede huize zijn.

123

klopt wel, maar het is noch zo handig als je iemand vlak bij in de buurt kan aanraden.
                    en het is noch zo netjes dat de poster de moeite doet om zijn eigen thread te komen opvolgen.

Dat hij niet antwoord is omdat hij gewoon op zijn mailbox zit te wachten op reactie.
                    9 op 10 niet geabonneerd op zijn eigen draadje en dus kunnen wij hier gelijk wat verkopen : he aint buying.

[quote=”G-man” post=278331]Welke regio?[/quote]
                      ‘k Zal antwoorden in zijn plaats 😀 : voor zo iets belangrijks als revisie van een motor van een Porsche is de regio van geen belang en ben ik bereid om het ganse land af te rijden

123

Een beetje response op uw eigen thread zou niet misstaan…
                        reageren op mail… het is hier 2ehands.be nie hoor.

Je stelt een open vraag, je krijgt een vraag terug “welke regio”

We zijn 2 weken verder en je begaart van toeten noch blazen.
                        Het is een forum en er wordt verwacht dat je je eigen post ook zelf actief blijft volgen.

XXX

Je kan altijd eens bij Sege langs gaan;
                          http://www.autotech-merchtem.be/

Heeft mijn versnellingsbak vakkundig gedaan en bespreekt zeer duidelijk wat er moet gedaan worden in overleg met de klant.
                          Met originele onderdelen…

regio Merchtem

Bompa Lawijt is er ook zeer content van, Bullocks ook…

Mijn 2,7 is gedaan door iemand exact zoals je beschrijft: Olivier van de firma https://www.drive911.be/
                            Heb er geen aandelen bij/van, maar ben er echt wel tevreden van. 2,7 is delicater dan andere motoren zoals je waarschijnlijk wel weet, dus best iemand nemen die dat type al gedaan heeft.
                            Hoewel hij de rest van de restauratie van mijn 911 niet doet, staat hij me altijd bij als ik vragen heb. Ik kan er ook speciale tools lenen enz. Olivier is echt een gepassioneerde expert in wat hij doet.
                            PM me maar als je meer info wil of telefonisch meer info wil van wat hij gedaan heeft aan mijn motor.

J

Welke regio?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.