Re:Voorzichtig, zachtjes wrijven…

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Re:Voorzichtig, zachtjes wrijven…

• Maker
    Discussie
  • Zou het toch raar vinden dat de hedendaagse wagens daar niet voor beveiligd zijn. Nu langs de andere kant van sommige duurdere nieuwe wagens moeten wij ook afblijven 😥

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • 😆 😆 😆

Heb het vernomen van iemand die zelf al ettelijke decennia in de auto-electronica zit .
      (Vroeger hifi , dan alarmen en navigatie , nu tracking en satelietsystemen) 😉

Wat 911-lover zegt 🙄 Dat wist ik niet, maar dan is het te verklaren waarom ze de kabels komen opeten. En ik die dacht dat alles pure PVC was 😳 Verd… daarmee dat als ik aan een Ford bezig ben geweest mijn vrouw ‘s avonds zegt dat ik naar de vis stink 😆

is toch niet zo raar: een sidderaal geeft toch ook een electrische stoot af als men hem aanraakt… 😆

Anoniem

❓ 😯 ❓ 😯 ❓

911-lover schrijft:

Mijn ouders een elctronisch probleem gehad met hun nieuwe wagen (S-Max)
              Blijkt aan de kabels gevreten te zijn door steenmarters .
              Nu hebben ze een extra toestelletje onder de kap dat licht en ultrasone tonen geeft om dit in de toekomst te voorkomen .
              Kreeg ik de vreemde uitleg dat de door Ford en andere merken gebruikte kabels komen uit één of ander aziatisch land waar ze voor het produceren van de behulzingen gemalen visafval zouden gebruiken 😕

idd, kheb dat nog gehoord dat het daardoor is dat bekabeling doorgebeten wordt…

Mijn ouders een elctronisch probleem gehad met hun nieuwe wagen (S-Max)
                Blijkt aan de kabels gevreten te zijn door steenmarters .
                Nu hebben ze een extra toestelletje onder de kap dat licht en ultrasone tonen geeft om dit in de toekomst te voorkomen .
                Kreeg ik de vreemde uitleg dat de door Ford en andere merken gebruikte kabels komen uit één of ander aziatisch land waar ze voor het produceren van de behulzingen gemalen visafval zouden gebruiken 😕

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.