Re:Vroemdag 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Re:Vroemdag 2010

• Dit onderwerp bevat 155 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Wij willen er ook weer bij zijn .
      Zal proberen er bij uitzondering er een dagje vrij voor te krijgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 155)
    • Anoniem

Gelukkig niet, was met Z3 Schnitzer (pag 11).

oeps
          toch geen brokken?

Anoniem

Idd het was er soms zeer druk. Op bepaalde momenten niet echt save rijden meer. Sommigen waren blijkbaar vergeten wat het doel van die dag was! Nu gelukkig geen kinderen met nare ervaringen gehoord.
            Nadien is het vrij rijden, mede door het onverantwoord rijgedrag van sommigen, een 1/2 uur vroeger gestopt..of was het doordat ik in de zandbak aan het spelen was? Ook dankzij een klxte rijder.

reys schrijft:

Hey Paul, waar heb je da filmpje gevonden, zijn er nog?
              Die man bezig gezien, ging ook al (net ervoor) een beetje onbesuisd de eerste links in 😕

Ik ken ‘m een beetje, hij rijdt altijd zeer bruut en dan gebeurt zoiets wel …

Toppunt is dat hij voordien ook een GT3 had, maar na een ongeval overgeschakeld was naar een turbo, en nu dus blijkbaar terug een GT3 🙄

Eer je met een GT3 zo bruut kan rijden moet je de wagen wel echt volkomen beheersen, niet evident 😉

Als ik die drukte zie 😯

en wie duikt daar op ?
                bijna drie minuten lang?
                8) 8) 8) 8) 8)

PT

Die man bezig gezien, ging ook al (net ervoor) een beetje onbesuisd de eerste links in

Bij youtube ‘vroemdag 2010’ of ‘ciruit zolder’ of … ingeven en bij search options – Upload date ‘this week’ of ‘today’ aanklikken. Je krijgt een hele waslijst met filmpjes doch de meeste zijn kwalitatief niet zo goed.

Ben niet zeker of bijgevoegde link werkt : http://www.youtube.com/results?uploaded=w&search_query=vroemdag&search_type=videos&suggested_categories=2%2C22&page=2

Van een collega dit filmpje nog doorgestuurd gekregen :

Nu pas even kunnen kijken hoe jullie het gedaan hebben. Belangrijkste is dat de kinderen het plezant gevonden hebben.

Blijkbaar wel een bewogen dag voor sommige wagens. Moet toch wel zeggen dat in alle jaren dat ik meegereden heb ik er nooit met schade gezien heb (wel 1 keer ikzelf maar was maar kras op bumper vooraan…)

Moet inderdaad aan de regen gelegen hebben die slippers want op andere Vroemdagen loop je geen risico als je goed in je spiegels kijkt.

Volgend jaar zalik er wel terug bij zijn. Bedankt aan Chris om een deel van de organisatie over te nemen hé. Gelukkig dat 911-lover erbij kon zijn, zijn prachtige foto’s.

Anoniem

Die man bezig gezien, ging ook al (net ervoor) een beetje onbesuisd de eerste links in 😕

rjf

Waarom verbaast mij dat niet 🙄

Had zijne GT3 van vrijdag voor de vroemdag. 🙁 🙁 🙁

zo lompe boer man 😀
                            staat daar wel gevaarlijk ja,had missch beter binnegerden,je weet maar nooit…
                            wel jammer natuurlyk

mja, pijnlijk… 😥

PT

GT3… 😕

Moet wel .

Er reed geen andere Skyline dan die van Jeroentje.nl

rjf

jeroentje.nl ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.