Re:Vroemdag 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Re:Vroemdag 2010

• Dit onderwerp bevat 155 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Wij willen er ook weer bij zijn .
      Zal proberen er bij uitzondering er een dagje vrij voor te krijgen

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 155)
      • T-911 schrijft:

even een ander vraagje omtrent die vroemdag:
        aan welke voorwaarden moeten die kinderen voldoen? Want ik ken zelf zo iemand, maar die is zelf 19, maar heeft wat mentale achterstand. Hij is wel zot van sportwagens, dus voor hem zou het ook leuk zijn.

Vandaar mijn vraag: hoe of wat geraakt hij daar binnen? Of is dit enkel nog voor schoolgaande jeugd?

ik heb ondertussen even nagevraagd voor wie er allemaal kan deelnemen van jongeren en dit was het antwoord:
        “De Vroemdag is voor jongens en meisjes uit het buitengewoon lager onderwijs type1,2 en 4 , BuSo OV1 en OV2. En dit uit alle Limburgse scholen.”

Dus daar kan ik met hem niet in terecht. Jammer maar helaas.. hij had het anders wel leuk gevonden denk ik. Misschien dat’k er zelf wel eens mee naar de Nurburgring mee rij. Alhoewel’k daar zelf nog nooit heb op gereden, en ook nog niet op een circuit. 😕

Anoniem

Zoals verwacht heeft Setakira het momenteel zéér druk met het verversen van luiers bij de kleine Elisa 😀 , en toch heeft hij beloofd ons te berichten van zodra hij nieuws heeft.
          Wordt vervolgd.

Ik zou het ook wel leuk vinden dit jaar mee te rijden. Was vorig jaar niet gelukt aangezien de auto nog niet ingereden was.

mvg

even een ander vraagje omtrent die vroemdag:
              aan welke voorwaarden moeten die kinderen voldoen? Want ik ken zelf zo iemand, maar die is zelf 19, maar heeft wat mentale achterstand. Hij is wel zot van sportwagens, dus voor hem zou het ook leuk zijn.

Vandaar mijn vraag: hoe of wat geraakt hij daar binnen? Of is dit enkel nog voor schoolgaande jeugd?

Als er ingeschreven wordt, count me in!

Is niet erg hoor 🙄 😉 😆 😆 😆
                  Was niet kwaad bedoeld 8)

rjf

911-lover schrijft:

rjf schrijft:
                    [quote]Waarom doen ze dat nu op een weekdag ? 😕

Tja , waarom zouden ze dat doen 🙄 ❓
                    Misschien omdat het een evenement is voor de minderbegaafde kinderen die dan met de school komen . En die zijn in het weekend niet open 💡 😈
                    Ben zelf al van het begin erbij (toen waren er hoop en al 20 wagens) en is steeds een geweldige dag voor zowel de kinderen als de rijders . Heb helaas één keertje moeten overslaan vanwege werkwissel .
                    Dikke aanrader dus[/quote]

😳

rjf schrijft:

Waarom doen ze dat nu op een weekdag ? 😕

Tja , waarom zouden ze dat doen 🙄 ❓
                      Misschien omdat het een evenement is voor de minderbegaafde kinderen die dan met de school komen . En die zijn in het weekend niet open 💡 😈
                      Ben zelf al van het begin erbij (toen waren er hoop en al 20 wagens) en is steeds een geweldige dag voor zowel de kinderen als de rijders . Heb helaas één keertje moeten overslaan vanwege werkwissel .
                      Dikke aanrader dus

Anoniem

Vorige edities is alles via Setakira (Sebastiaan) gegaan.
                        Hopelijk krijgt hij ook dit jaar een uitnodiging om een aantal Porsches in te schrijven.
                        Als kersverse papa ( https://porscheforum.be/index.php/forum/38-zeverhoekje/67675-nieuw-porschistje-op-het-forum#67675 ) heeft hij nu wel andere dingen aan z’n hoofd, zoals ‘s nachts proberen te slapen bvb 😉
                        Zal hem es een voorzichtig PM’ke sturen.

https://porscheforum.be/index.php/forum/15-porsche-uitstappen/59760-vroemdag-2009-dinsdag-20-oktober

ik hoop dat er samen ingeschreven wordt.

@PT
                          zal ik doen, thnx

Ik kom ook ,was toch een leuke bedoening vorig jaar .Word er weer samen ingeschreven of moet ieder dit individueel doen ? 🙁

PT

Zeker terug aanwezig !

@ Joe bar, kijk eens op de site van 911-lover : http://cid-2a6e45da2ee926ff.skydrive.live.com/browse.aspx/Vroemdag%20Zolder%202009

zijn er fotos van vorig jaar?

Hoe verloopt zo een dag dan?
                                Want het lijkt me echt wel tof te zijn

😆 😆 😆 😆 😆 😆

Was vorig jaar een belevenis op zich dus weer aanwezig 😉

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.