Home › Forum › Porsche Uitstappen › Re:Vroemdag 2010
- Dit onderwerp bevat 155 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Audiotronics schrijft:
Daarna kwam deze mij terug voorbij en als ik niet opzij was gegaan had hij me zeker van de weg geramd.
Lijkt mij dat hij die dag eigenlijk in de passagierszetel had moeten zitten.
De kinderen waren super. Wat mij opviel is dat de meisjes zeiden van sneller te rijden en sommige jongens zonder één woord te zeggen in de stoel zaten. Eén gastje zei bij het terug binnen rijden dat zijn handen klammig waren van de opwinding. En een andere beweerde de zoon van Rudi Penders te zijn? Moeilijk te controleren maar hij kende wel goed alle porschemodellen. Verder werd er door de meesten wel voorizchtig gereden. In sommige bochten was het soms drukker dan op een gewone weg en ging het langzamer dan in sommige files 😆
Ik heb maar één keer echt geremd om iemand ver voorbij te laten. Op een moment stak ik een skyline voorbij (NL-platen) en die kon daar blijkbaar niet echt tegen. Daarna kwam deze mij terug voorbij en als ik niet opzij was gegaan had hij me zeker van de weg geramd. Toen ging even de tikker in overdrive 👿
Anoniem22 oktober 2010 om 15:12Deze ergens anders gelezen 😀
Effe bang gehad toen de laatste mee reed…die zette zich in de wagen en terwijl wij de gordels aan’t vastmaken waren begon die af te tellen in het Engels…heel snel geweest om die goed vast te zetten, hij moest zo eens ontploffen … bij zero zat ik gelukkig al op de gas maar toen begon het pas echt goed…brullen, roepen, juichen, schreeuwen, armbewegingen…ik was blij de 3 rondes voorbij waren….maar hij had ervan genotenetieke schrijft:
goedemorgen ,alles goed ?
heb je dit nog al gedaan
mag het hard of eerder rustig ?
dit kan je echt wel in een totaal andere context plaatsen 😆 gigolo 😉
wat betreft die reus… mja kzou ook niet meer weten wat gezegd ❓
ja ik zou ook niet weten hoe ik daarop zou moeten reageren, das grappig en niet grappig .
ik heb er eentje gehad , een reus van zeker 130 kg die gewoon alle tekst langs het circuit hardop zat af te lezen , kon je dus geen zinnig gesprek mee voeren.
goedemorgen ,alles goed ?
fleet tv
heb je dit nog al gedaan
texaco
mag het hard of eerder rustig ?
vangrails
ik heb voor de rest mn klep maar gehoudenEén van mijn bijrijdertjes had een hartje op zijn hand “getatoeëerd” dat was blijkbaar het teken dat hij bang was en dat het niet te har(t) mocht gaan, als ik het gas wat intrapte werd ik meteen aangemaand wat trager te rijden:-) Al de anderen waren niet bang, maar bij ééntje kriebelde de Jacky Ickxbocht te veel, bij een andere leek het allemaal wel “Cars”. Eén keer wist ik niet goed hoe te reageren: toen een jongen me vertelde dat hij met zijn klas een club opgericht had, “de Kampie Oenen, met de nadruk op Oenen omdat we idioten zijn” (einde citaat) moet je daar nu om lachen, of is het gewoon erg, ik wist het even niet…
Anoniem21 oktober 2010 om 02:09En dan toch weer:Chris op 7’35 en op 11’38 tijdens het vrij rijden!
en; http://www.tvl.be/nl/2010-10-19/vroemdag-op-circuit-van-zolder/
Anoniem21 oktober 2010 om 02:04951S Juist!
Telkens toch weer confronterend! Ik ben wel wat gewoon, dit is niet de enige dergelijke activiteit waaraan ik deelneem. Als ik er ‘s avonds dan aan terug denk word ik toch een beetje stil. Een opvoeder zei mij nog onlangs; “het is een roeping om voor dergelijke mensen te kunnen (willen) zorgen, anders hou je dat geen jaren vol”. Niet makkelijk als ouder!Doe altijd een babbel met die gasten.
Voor vertrek vraag ik altijd of ze bang zijn en of ze al op circuit en in een soortgelijke wagen hebben meegereden. Je staat versteld van de antwoorden die je dan krijgt!
De ene is over enthousiast, de ander wimpeld eventjes met de handjes als het vlugger of trager mag 🙂 Heb ook een meisje die dan nog eens doof is aan boord gehad. Erg, maar wel de ganse rit met een glimlach op haar gezichtje 😀
Soms ook triest, een jongen, schat 15j, ging ‘s avonds nog boterhammen voor zijn papa klaar maken…die werkt bij Ford, allé voorlopig dan toch nog 😕
Oja, dat nog: toen ik argeloos en braafjes in de rij op mijn beurt stond te wachten hoorde ik uit een groep passerende jongeren zo’n kereltje zeggen ” er gaan hier weeral een hoop dikke nekken zijn vandaag”… 😕 😀951 S schrijft:
Als ik me niet vergis zie ik op de foto’s dat er meerdere wagens zijn die schade hebben opgelopen.
En dat met kinderen aan boord ?!!! 😳Valt me trouwens op dat er in dit draadje maar met weinig woorden wordt gesproken over hoe de kinderen zich hebben vermaakt.
Dit was toch de opzet van de Vroemdag, lijkt mij eerder een dagje gratis gaan crossen?Ik was niet aanwezig, hopelijk vergis ik mij en heeft de meerderheid wel met de juiste ingesteldheid deelgenomen.
Je vergist je hoor, er werd best wel defensief gereden. De baan lag er gewoon kletsnat bij + een aantal first timers ? De kindjes die ik gezien heb zagen er in ieder geval zeer tevreden uit 😛
rjf schrijft:
Heel de rechtse flank idd geraakt. Van voorbumber tot achterbumper. Jammer om te zien maar nog geluk gehad, heeft nog net de oranje “matras” geraakt, enkele meters verder en de schade zou groter geweest zijn. Wel vreemd dat hij er daar uitgegaan is, zo ver na de bocht?
ja, hoe hebben de klein mannen het gesteld?
Als ik me niet vergis zie ik op de foto’s dat er meerdere wagens zijn die schade hebben opgelopen.
En dat met kinderen aan boord ?!!! 😳Valt me trouwens op dat er in dit draadje maar met weinig woorden wordt gesproken over hoe de kinderen zich hebben vermaakt.
Dit was toch de opzet van de Vroemdag, lijkt mij eerder een dagje gratis gaan crossen?Ik was niet aanwezig, hopelijk vergis ik mij en heeft de meerderheid wel met de juiste ingesteldheid deelgenomen.
Heel de rechtse flank idd geraakt. Van voorbumber tot achterbumper. Jammer om te zien maar nog geluk gehad, heeft nog net de oranje “matras” geraakt, enkele meters verder en de schade zou groter geweest zijn. Wel vreemd dat hij er daar uitgegaan is, zo ver na de bocht?
Het is hier al een paar keer gezegd maar de foto’s zijn werkelijk prachtig!
Merci!
Hele leuke deze: verschillende generaties 911 😉
net gehoord dat dendienen zou zijn… benieuwd naar de foto’s! rechtse flank redelijk getoucheerd normaal…
Audiotronics schrijft:
Allemaal bedankt voor de organisatie en de “fun” op en naast het circuit. Leve de elektronica in de wagen, door die regen was het dashboard met zijn momenten precies een kerstboom. Verder een paar ongelukkigen gezien met vrij veel schade : blauwe 968 waar ik juist achter zat, dacht ook even van SH..T 911-lover. En die zwarte 997 GT3 ( 😥 ). Foto’s zullen wel volgen, een kameraad (van het hondaforum) heeft vrij veel foto’s genomen.
.
Knappe foto’s!! 8)
bedoel je die 997 GT3 met nr plaat Nr.001?? gast heeft hem nog niet zo heel lang, woont niet zo ver van me (is nochtans redelijk wat gewoon…)
kennis van me met E46 M3 CSL was er ook blijkbaar aan de foto’s te zien 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.