Re:Vroemdag 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Re:Vroemdag 2010

• Dit onderwerp bevat 155 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Wij willen er ook weer bij zijn .
      Zal proberen er bij uitzondering er een dagje vrij voor te krijgen

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 155)
      • Was daar idd serieus glad…

Ze zouden beter iedereen in kolonne het eerste rondje laten rijden om effe op te warmen en het ciorcuit te verkennen. Op die manier zouden er heel wat schuivers voorkomen zijn.

Dit zou ook wat file voorkomen bij het oprijden van het circuit lijkt mij.

Maar bon, achteraf commentaar geven op een organisatie is natuurlijk makkelijk. Het was in ieder geval een super ervaring!

Allemaal bedankt voor de organisatie en de “fun” op en naast het circuit. Leve de elektronica in de wagen, door die regen was het dashboard met zijn momenten precies een kerstboom. Verder een paar ongelukkigen gezien met vrij veel schade : blauwe 968 waar ik juist achter zat, dacht ook even van SH..T 911-lover. En die zwarte 997 GT3 ( 😥 ). Foto’s zullen wel volgen, een kameraad (van het hondaforum) heeft vrij veel foto’s genomen.

@ reys : het wielenteam heeft gisterenavond hun werk al gedaan. Onvoorstelbaar hoe dochter en zoon (van 7 en 5 jaar) met die doekskes de velgen opblinken. En elkaar controleren of het wel goed gedaan is 😆

@ prunus : heb je wagen tijdens de eerste ronde daar ook zo zien staan. Daar corrigeerde de elektronica mij ook al serieus (of ik stond daar waarschijnlijk ook zo).

dieje groene schelby is ook geindigd in de grindbak ,zat er tot tegen de bodemplaat in .

Hondaforum 🙄 😉

Met op zoek te gaan op het net naar fotootjes van Vroemdag kwam ik terecht op het LotusForum . Kom ik daar een oude bekende van hier tegen ; Jokke_Vlo . Die rijdt nu met een Exige .
              En dat ze ook hier komen is duidelijk . Bij de geplaatste foto’s stond de mijne van hier met de gecrashte 968 CS.

Heb toevallig ne foto gevonden van mij tijdens mijn eerste rondje en bijhorende slipper 😳

Gelukkig zonder gevolgen 😆

Iedereen bedankt voor de complimentjes over de foto’s .
                  Het was idd een fulltimejob die ik met plezier deed .
                  En download ze maar zoveel jullie willen .
                  Daar zijn ze voor .
                  Op de foto klikken en dan nog eens .Dan heb je ze in grote resolutie .

Anoniem

Uuh, waar mee te beginnen?
                    @ de heen en terug filles, dank voor het extra autoplezier ❓
                    @ Chris en Setakira, bedankt voor de organisatie!
                    @ 911-lover, fantastische vermomming!!! massa’s foto’s en U nergens tegengekomen goe gedaan 😉 (al heb je ons wel even laten schrikken, “blauwe broer” net voor mij de muur in 😳 ) Ook bedankt voor de vele foto’s!
                    @ rjf, sorry voor de te late herkenning!
                    @ luc cabrio, dank voor het gezelschap, goed thuis geraakt?
                    @ PT, geeft niet, was in de zandbank, chicane, aan het spelen met deze
                    [IMG]http://i54.tinypic.com/dwcq3n.jpg[/IMG]
                    Yep is ons gelukt dankzij nen 205 met Ned n° pl, gelukkig geen zichtbare schade!
                    Trouwens da spel gaat vooruit en zeker op slicks!
                    @ audiotronics wanneer komen Uw gasten mijn velgen kuisen? 😆
                    @ mezelf, toffe dag gehad, wel dom om over de curps in de Jacky Ickx te rijden, klein beetje trilling…dus morgen naar de bandenboer
                    Toch een voordeel die “4×4” bij nat circuit het [IMG]http://i55.tinypic.com/2m7t8py.gif[/IMG]ging vlotjes!
                    @ de mensen die ik vergeten ben 😳

Anoniem

Amai die 968 !!!!! OEW ! 😯

Mooie fotos zulle 8) 8) 8)

PT

Zoals hier reeds vermeld, een leuke dag in aangenaam gezelschap !! Hopelijk weer een hoop kindjes blij kunnen maken.

Bedankt Chris voor de ontvangst, babbel en de nodige administratie !! (Dit geldt ook voor Sebastiaan die voor de inschrijvingen heeft gezorgd)

@ 911-lover, (alias pfb huisfotograaf 😉 ) : Knappe foto’s,…heb er al enkele van gedownload !

@ Reys : Geen goeiedag meer kunnen zeggen na afloop dus… dat is bij deze ook gebeurd. 😆

Tot de volgende meeting.

@ Bruno : Dat valt best mee hoor .
                            Ben dat gewoon hé 😉 😆 😆 😆

rjf

Leuk dagje, veel slippers wel (968, 987 Turbo, Mustang, BMW Z3 schnitzer) ik twijfel nu nog harder of ik mij daar wel wil tussen gooien 😕

Genoten van de rondjes met de 993 TT van Chris, waarvoor dank ❗

En idem in de SC van Tim (waarvoor ook dank) 😉

hey Koen toffe foto’s
                                vinger staat stijf zeker van al die foto’s
                                er staat wel vinger he 😆
                                de hele dag door zo’n klein gaatje kijken valt niet mee zeker 😆

Het is idd erg leuk geweest .
                                  Thx voor diegene die me belden na dit berichtje hier op het Forum .
                                  Neen , het was niet mijn CS .

Bewijsje : 😉

Leuke dag gehad en ondanks dat ik niet zelf gereden heb enorm genoten .
                                  Gezellige babbels gehad en 1020 fotootjes geschoten .
                                  Na schifting zijn er 728 over gebleven .
                                  Veel kijkplezier zou ik zeggen
                                  Mijn fotootjes vinden jullie HIER

Enkele teasers

Tzit er weer op
                                    namiddag nog goed geweest
                                    voormiddag gekenmerkt door de toch vele slippertjes, en een 968 met al na 5 min veeeeeeeeeeeellllllll werk aan . spijtig, schit happens

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.