Re:Vroemdag 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Re:Vroemdag 2010

• Dit onderwerp bevat 155 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Wij willen er ook weer bij zijn .
      Zal proberen er bij uitzondering er een dagje vrij voor te krijgen

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 155)
      • Frituur Bosrand in Brugge he natuurlijk, vergeten te vermelden. 😆 😆 😆

Wie zal nu Dinsdag 19/10 om 6.45u aan de bosrand staan om rond 7.00u te vertrekken richting Zolder? En wie sluit onderweg eventueel aan en waar? 🙄 🙄 🙄

Anoniem

Graag met 1 klontje suiker en een scheutje melk aub, dank.

Oké, versta het al, zal daar om 6.45u aan de Bosrand staan met croissants!! 😉 😮 :mrgreen:

Nu nog iemand koffie en we zijn er. 😆 😆 😆

Anoniem

“ring” jammer genoeg niet die met de 172 bochten 😉
                Klanten bezoeken boven A’pen en Brussel doe ik altijd vanaf 10h, zelden last van files.

dan toch over A’pen en ietsje vroeger afspreken misschien? met een late aankomer (ikke meestal) en het lekker ontbijtje (danke Luc) is het al vlug 7h30…

Denk inderdaad dat de ring van Antwerpen een betere opties is dan die van Brussel. Vanuit Gent zal je denk ik een 5 á 10 min meer verliezen dan gewoon. Je moet er over versmalde rijstroken. Het blijft natuurlijk altijd een gok …

rjf

reys schrijft:

Oei 😕 klopt, vorige week enkele malen de ring A’pen gedaan en toch geen enkele keer fille gehad ,gewoon geluk gehad 8)

crisisvergadering beleggen? ring Brussel dan maar?

Ring rond brussel in de ochtend spits ? Dan ben je er tegen s middags 😆

Voor mij oké, als we maar op tijd zijn hé. 😈 😈 😈

Anoniem

Oei 😕 klopt, vorige week enkele malen de ring A’pen gedaan en toch geen enkele keer fille gehad ,gewoon geluk gehad 8)

crisisvergadering beleggen? ring Brussel dan maar?

er zijn werken op de ring maar rijvakken 🙄 😉

ik ben van deinze ik ver trek elk jaar om 6uur ben dan door de tunnel en om 7uur zijn de andere in ranst anders filleee en dan zijn wel rond 8uur daar en rustig

Is maar 1 goe adres in Brugge 😉 😉 😉 om te ontbijten maar is gesloten op Dinsdag. 8) 8) 8).
                              Zelf boterkoekske gaan halen hé en opeten aan de bosrand. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zal er staan om 7 uur. van ontbijt heb ik geen idee, mss dat de pain quatidien open is en daar anders afgesproken kan worden?.

mvg

Wim

Kan hoor, heb hem al klaar staan, dus alleen nog even ophalen. 😉

reys schrijft:

een klaargemaakt ontbijtje zou er wel ingaan. Weet jij iemand die daarvoor kan zorgen?

Geen idee 😕 😕 😕

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.