Re:Vroemdag 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Re:Vroemdag 2010

• Dit onderwerp bevat 155 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Wij willen er ook weer bij zijn .
      Zal proberen er bij uitzondering er een dagje vrij voor te krijgen

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 155)
    • Anoniem

Idd beetje vroeg voor een frietje, maar een klaargemaakt ontbijtje zou er wel ingaan. Weet jij iemand die daarvoor kan zorgen?
        7h ok lijkt mij.

Afspreken aan de Bosrand is oke, maar voor een frietje zal het nog te vroeg zijn denk ik :mrgreen: 😐 :mrgreen:
          Is rond 7u goed of is dit te laat. ❓ ❓ ❓

rjf schrijft:

Waar kunnen de mensen vanuit regio A’pen aanpikken ?

ik heb het vermoeden dat wie uit Brugge komt via Antwerpen zal rijden. mischien is het tankstation op de E313 een idee?

mvg

rjf

Waar kunnen de mensen vanuit regio A’pen aanpikken ?

reys schrijft:
                Aan de vroemers van Brugge, halen we nu eerst een frietje ad bosram?[/quote]

wat mij betreft wel, om oe laat word er afgesproken?

mvg

Anoniem

brunogt3rsgen2 schrijft:

ik voel mij nu als een bompa van 85
                  is dat ook goed 😆

Oei toch niet dezelfde pillekes als ik aan het slikken zekers?

Seta, bedankt voor de goede zorgen. Ene, toch al een Porsche babycar voor ons kleine Elise gekocht? 😉

Aan de vroemers van Brugge, halen we nu eerst een frietje ad bosram?

tvanbroekhoven schrijft:

Nee, dat klopt. Op de VAB autohappening hingen mijn passagiers ook met 2 handen aan de deur 8) .

Ik zou ook niet willen dat je meereed indien je zulke fysieke klachten hebt, kzou het niet op mijn geweten willen hebben mocht je iets oplopen…

idd, het schiet op de weg al niet over om iemand met nekklachten mee te hebben, op circuit nog extremer…

Nee, dat klopt. Op de VAB autohappening hingen mijn passagiers ook met 2 handen aan de deur 8) .

Ik zou ook niet willen dat je meereed indien je zulke fysieke klachten hebt, kzou het niet op mijn geweten willen hebben mocht je iets oplopen…

Anoniem

brunogt3rsgen2 schrijft:

is dat ook goed 😆

U 85 voelen is niet hetzelfe als rijden als iemand van 85 denk ik dan maar 😀 😀
                        Ik weet hoe het gaat op circuit. G krachten zijn niet te onderschatten.

Voila, iedereen is ingeschreven.

Ik wens jullie nog een toffe vroemdag, ik zal zeker zonder fout er het volgende jaar zelf ook bij zijn..

is dat ook goed 😆

Anoniem

tvanbroekhoven schrijft:

Als je komt kijken mag je van mij gerust ook een keertje meerijden als je wil hoor! 8)

Daar begin ik best niet aan 🙂
                              Ik mag zelf niet rijden omdat de krachten dan te groot kunnen zijn op mijn nek nu.
                              Meerijden op de openbare weg mag als’t nodig is. Op zolder zal er gegarandeerd teveel kracht op komen vrees ik, of je moet gaan rijden als een bompa van 85. 😀

Een beetje een off topic vraagje. Heeft er iemand toevallig nog een tweedehands originele eind demper voor een 3.0 SC die voor een zacht prijske weg mag?

Met de huidige uitlaat ga ik gegarandeerd over de 95db….

rjf

Komt voor de bakker (heb hier nog een ski exemplaar liggen, gevechtspiloot stijl, heel blitz haha)

Als je komt kijken mag je van mij gerust ook een keertje meerijden als je wil hoor! 8)

Probeer wel voor een helm te zorgen.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.