Re:Vroemdag 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Re:Vroemdag 2010

• Dit onderwerp bevat 155 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Wij willen er ook weer bij zijn .
      Zal proberen er bij uitzondering er een dagje vrij voor te krijgen

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 155)
    • Anoniem

rjf schrijft:

Is er mogelijkheid om binnen te kunnen als toeschouwer ?

Ik denk er ook aan om te komen kijken.
        Ikzelf mag dan nog niet met de auto rijden.
        Ik kom naar daar samen met een vriend van mij.
        Misschien kunnen we iets afspreken voor degenen die enkel komen kijken.

Wim

Niet boos zijn. 😉

Even naar de home pagina gaan, dan naar je inbox, en dan instellingen.
          Even op link klikken, zie je wat ik bedoel.

https://porscheforum.be/index.php/component/uddeim/?task=settings

Hier kun je aangeven wat je dan wilt.

Anoniem

No Prob, ik bel je binnenkort nog wel 😉

Ik zit mij alleen nog af te vragen waarom ik godverdegodver toch geen mail van het forum krijg als op dit topic gereageerd wordt… 👿

Nog dikke 24u voor diegene die zich nog wenst in te schrijven hé. Morgennamiddag vertrekt de lijst.

Zitten nu op 13 officieel ingeschreven PorscheForum leden, diegene die later nog zijn kans wil wagen kan altijd die dag naar het circuit komen en hopen op een transponder die nog vrij is.

Diederik C.
              Peter H.
              Etienne L.
              Jean Pierre R.
              Paul T.
              Christian V.
              Danny V.
              Tim V.
              Jimmy G.
              Bob V.
              Luc V.
              Jim V.
              Koen C.

PS. Chris, heb je al een paar dingen uitgelegd via PM, als je nog vragen hebt, shoot 🙂

Idd 😉 Maar dat hebben we weeral bijgeleerd en dus iedereen : wielbouten controleren 😆 Nu ga ik voor en na gereden te hebben ze controleren 💡

Anoniem

Ik zat eerlijk gezegd wel aan jou te denken toen ik mijn opmerking schreef. :mrgreen: Vergeet niet dat jij verleden jaar ‘s morgens nog met mij stond te lachen (allé, eigenlijk was je eigenlijk meer verbaasd) toen ik de wielen nog ff zat aan te trekken…

Chris zijt ge mij nu aan het uitlachen 👿 😆
                    Ik kon er zelf ook nog mee lachen, was wel anders geweest als ik opeens een achterwiel had zien voorbijkomen 😥
                    Tot in Zolder of als ik u nog eens zie toeren in de buurt 😉

Anoniem

reys schrijft:
                      @ Chris_lbr, hoe laat ongeveer? Met een beetje zon 993TT 😉

Yep ! Als ‘t goe weer is kan ik op ‘t einde van de dag nog eens proberen om er voor ‘t chicanneke 200 uit te halen. Verleden jaar zat ik iets boven de 190… 8)

Hoe laat zal ik nog laten weten. Eerst met Seta alles bespreken en dan post ik het hier wel…

Belangrijk voor diegenen die nog niet (veel) op circuit hebben gereden : kijk na of jullie wielen goed vast staan want ‘t is niet de eerste bij wie er tijdens zo’n dag een paar bouten loskomen. Best (laten) aantrekken op min 130 Nm.

reys schrijft:

rjf schrijft:
                        [quote]Heb geen zin om zelf op het circuit rond te gaan hossen.

U toch niet laten afschrikken van de hier geposte filmkes? Zijn er van het vrij rijden na het vroemgedeelte. Tijdens de vroem gaat het er een beetje kalmer aan toe.

@ Chris_lbr, hoe laat ongeveer? Met een beetje zon 993TT :wink:[/quote]

een beetje kalmer ja ,niet teveel kalmer
                        tmoet nog vooruit gaan he 😛 😛 😛

Anoniem

rjf schrijft:

Heb geen zin om zelf op het circuit rond te gaan hossen.

U toch niet laten afschrikken van de hier geposte filmkes? Zijn er van het vrij rijden na het vroemgedeelte. Tijdens de vroem gaat het er een beetje kalmer aan toe.

@ Chris_lbr, hoe laat ongeveer? Met een beetje zon 993TT 😉

Anoniem

Yep, ik heb ondertussen beslist om mee te rijden. Met welke wagen is afhankelijk van ‘t weer … :mrgreen:

Seta gaat mij binnenkort uitleggen wat ik moet doen voor de inschrijvingen en dan mogen jullie daarna alles bij mij komen halen in 1 van de pitboxen.

Zeker en vast geen probleem om eens langs te komen. Vanaf de pitmuur en het dak boven de pitboxen, tot op alle parkings met attracties en de tribunes kan je overal rondwandelen en foto’s nemen.

rjf

Is er mogelijkheid om binnen te kunnen als toeschouwer ?

Heb geen zin om zelf op het circuit rond te gaan hossen. Anderzijds het lijkt me een leuk event om weer wat mensen van het forum te leren kennen…

Volia ik heb dit jaar 13 piloten tov 17 vorig jaar, geen probleem om iedereen in te schrijven dus.

Iedereen heeft ondertussen een reactie gehad, dus deze personen zijn ingeschreven, je kan je nog toevoegen aan de lijst maar dan moet ik wel tegen dinsdagavond je inschrijving hebben…

Volgende personen zijn in geschreven (ken niet alle nicknamen dus voornaam en eerste letter familienaam zijn vermeld voor extra controle)

Diederik C.
                                  Peter H.
                                  Etienne L.
                                  Jean Pierre R.
                                  Paul T.
                                  Christian V.
                                  Danny V.
                                  Tim V.
                                  Jimmy G.
                                  Bob V.
                                  Luc V. (toegevoegd, geen inschrijving ontvangen maar zie wel via forum dat je wil komen, heb je PM gestuurd)
                                  Jim V. (toegevoegd, geen inschrijving ontvangen maar zie wel via forum dat je wil komen, heb je PM gestuurd)
                                  (Pieren moet zich nog inschrijven via email)

Ik verwerk vandaag alle aanvragen. Heb jammer genoeg geen tijd gehad tot nu toe.

Zelf zal ik dit jaar jammer genoeg er ook niet bij kunnen zijn (nieuw dochtertje, nieuw werk + huis, 993 cabrio maar 1 keer buiten geweest dit jaar 😥 ) maar geen nood, Chris_lbr zal het administrative op de dag zelf overnemen (omdat ik lees dat ook Koen er niet bij kan zijn). Jammer wij 3 waren 5j geleden de eerste ‘groep’ van het PorscheForum die deelnamen. Volgend jaar zijn we er zeker terug bij en zonder fout.

Vandaag mag dus iedereen van wie ik een inschrijving heb ontvangen een reactie verwachten.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 155)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.